TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Styling mk3

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #100827  av KK-ma70

Lure på om noen har bilde av eller photoshoppet dette kittet i svart?
Vedlegg
Drit i bak vingen, gud den er stygg
Drit i bak vingen, gud den er stygg
bomex bak.jpg (17.69 kiB) Vist 2753 ganger
bomex side.jpg
bomex side.jpg (16.63 kiB) Vist 2753 ganger
bomex front.jpg
bomex front.jpg (21.08 kiB) Vist 2753 ganger

#100832  av KK-ma70

Der står mellom Bomex kittet og Regulus som jeg ikke finner... Altså dette:

liker bakfangeren på denne veldig godt. Har desverre ikke bilde av denne.
Vedlegg
mk3bluekit.jpg
mk3bluekit.jpg (11.43 kiB) Vist 2751 ganger

#101159  av Raze_r

gå for den nederste.... det er min mening da.
om du finner den :wink:

#101238  av KK-ma70

Det er den jeg liker best også, men ingen som finner den:(
Men har begynt å like bomex`n mere og mere, og den er lett å få tak i.

#101626  av cameleon

Likte bomex sitt best jeg. Samt at da vet du hva du får. Synes generelt kitta som bomex har er pene, selv om jeg vet at det er en del som har litt problemer med tilpassing o.l. kan jo da evt høre med http://www.mvpmotorsports.com de tar jo inn bomex og det er en plass du vet de leverer varen. :wink:

Dir link: http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=N

#101661  av KK-ma70

Har allerede fått pris til Sinderjl. Synes ikke prisen var så ille... Sindre får si prisen hvis han vil oppgi den. Kan hende det blir styling på meg :D Synes no den er pen orginalt også, så det er ikke noe krise hvis jeg ikke kjøper det. Blir dårlig men penger fremover også, skal pusse opp rekkehus som Chris og jeg har fått tilslag på :D

#101953  av cameleon

KK-ma70 skrev:Har allerede fått pris til Sinderjl. Synes ikke prisen var så ille... Sindre får si prisen hvis han vil oppgi den. Kan hende det blir styling på meg :D Synes no den er pen orginalt også, så det er ikke noe krise hvis jeg ikke kjøper det. Blir dårlig men penger fremover også, skal pusse opp rekkehus som Chris og jeg har fått tilslag på :D
Hvilket kit da? Og grattis med huset! Konge at dere endelig fikk det :D
Samtidig så er det godt å vite at du og chris endelig får flyttet sammen. Vet det var et stort ønske og håper dere får det kjempefint sammen :D

#102060  av cameleon

KK-ma70 skrev:Bomex. Du må ikke formulere det sånn, folk kan jo begynne å lure... :D
Var egentlig det som var planen kjære venn :mrgreen:

#102147  av sindrejl

cameleon skrev:
KK-ma70 skrev:Har allerede fått pris til Sinderjl. Synes ikke prisen var så ille... Sindre får si prisen hvis han vil oppgi den. Kan hende det blir styling på meg :D Synes no den er pen orginalt også, så det er ikke noe krise hvis jeg ikke kjøper det. Blir dårlig men penger fremover også, skal pusse opp rekkehus som Chris og jeg har fått tilslag på :D
Hvilket kit da? Og grattis med huset! Konge at dere endelig fikk det :D
Samtidig så er det godt å vite at du og chris endelig får flyttet sammen. Vet det var et stort ønske og håper dere får det kjempefint sammen :D
eh ja dem har jo drømt lenge om å starte en god og lykkelig familie :shock: :roll:

Eh husker ikke hva jeg gav deg i pris jeg nå, men men.. man glemmer fort i min alder :oops: