Et lite spm, fikk litt større eksoslekasje igår etter rudskogen, hadde en liten en fra før på kald motor da jeg ikke hadde ettertrukket muttere etter turbobytte enda. Nå fiser den hele tiden,høres styggt ut. Men er jo med opp til 0,7bar, etter det så drar den ikke og det kommer en stygg skarp lyd pga eksosen kommer ut mellom grenrør og toppen min. Forsøkte etterstramme inatt,men det hjalp ingen ting. Så siste forsøk nå er og løsne alle muttere og stramme til på nytt i håp om og slippe ta ut turbo+manifold igjen for og slipe litt og bytte pakninger. Men det jeg da er litt usikker på er om den eksoslekasjen kan få bilen til og gå så mye dårligere, det er en relativt kraftig lekasje i mine øyne så er det jeg håper det er, for turbo var enda fin som ny da jeg sjekket lageret. Og det gjør ingen ting hehe. Tennplugger så og fine ut så burde ikke være tenningsfeil heller, ikke har bilen brukt noe olje og olje og vann holder seg for seg selv. Så folk med erfaring her for bare legge inn en mening.
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000