TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Motorfestivalen og Streetmeet 16/4

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#101338  av GT_rider

var jo en grei blandig kan man si..

#101344  av ErikG

Så deg ikke på streetmeetet, når var du der??

#101346  av MR2WideBody

Var der i 22 tida, men dro rundt 2230, litt mye folk som sto å klådde på bilen, så da gadd jeg ikke være der lenger. Tok en liten tur til sandvika før jeg dro snuta hjemover.

Men det er ikke jeg som har tatt bildene på linken jeg la ut. Glemte kameraet i bilen

EDIT: Legger ut det ene bildet jeg klarte å ta i går, bildet er fra sandvika, bilen min og Supran til en kompis av meg. Skal mase han inn på forumet i kveld. Kommer helt sikkert med mer info sjøl om bilen
Vedlegg
sandvika.jpg
sandvika.jpg (149.28 kiB) Vist 1388 ganger

#101348  av ErikG

Er det Karsten sin Supra???

#101349  av MR2WideBody

jepp, kjenner du han??

#101351  av ErikG

Joda, kan si det sånn. HAn jobber jo på Toyota på Rud. Snakket med han på streetmeetet også. Møter han jo støtt og stadig i Sandvika også. Bilen hans ble jo pen etter han fikk lakka den. Må få mast han inn på forumet, men tror ikke det blir så lett. Så fooresten gamle bilen hans på Motorfastivalen også.

#101354  av MR2WideBody

ok, kjørte sammen med han omtrent hele går, men jeg skal banke det inn i skallen på han at han skal melde seg inn. Kul liten fyr så det skulle bare mangle.
Han skulle være med på treff i råde etterpå, så har du muligheten så sleng deg på du og

#101355  av ErikG

etterpå??

#101357  av MR2WideBody

ja, begynner vel i 5 tida, så holder vi på litt utover. har ikke snøring på hvor mange som kommer, men kan nesten garantere at det ikke kryr av snut. og plassen er mye større og mere oversiktlig enn det er på metro.
Men har du mulighet så kom, jo fler jo bedre

#101358  av ErikG

Er nok litt i lengste laget og dra ettersom jeg skal være borte klokka 6, men om andre på forumet er lystne så er det sikkert bare og møte opp.

#101359  av MR2WideBody

det går bra, snakkes nok senere, blir jo mange treff til i sommer og før