TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• soting av lykter?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #102084  av Elzin

jeg har sett en del st185 som ar sotet baklyktene sine, eller er det nye lykter? hvor kan det kjøpes? pris? osv? :P

#102127  av gt4 carlos saintz

Hei. eg lakka lyktene mine med raud lyktelakk. blei ganska bra syns eg;)
Vedlegg
DSCF0017.JPG
DSCF0017.JPG (45.8 kiB) Vist 1342 ganger
 #102227  av Kaizern

Elzin skrev:jeg har sett en del st185 som ar sotet baklyktene sine, eller er det nye lykter? hvor kan det kjøpes? pris? osv? :P
Sotet med lyktespray man får kjøpt hos alle som selger CDCardic artikler, kostet 69kr for en sånn sprayboks....
 #102434  av celica_st205

Elzin skrev:jeg har sett en del st185 som ar sotet baklyktene sine, eller er det nye lykter? hvor kan det kjøpes? pris? osv? :P
Har også sett på AST Performance på tasta. der har di helt rød lakk til front\baklyktene som hadde passet til bilen din, men også sotet.

#155644  av celica4ever

finns det noe som kan fjerne sotinga hvis du ikke blir fornøyd? noen som vet?

#155658  av hybris

Jeg fikk en lakkerer til å tone baklyktene på min gamle bil. 50% sort og 50% klarlakk. Den finishen er umulig å få med vanlig sotespray, det kan jeg si med en gang. :)

*nostalgisk sukk* Når jeg ser det bildet lurer jeg på hvorfor jeg byttet bil. :roll:

Bilde

#155663  av James

SÃ¥ ut som en meget pen 200sx s14a du hadde der.... har du flere bilder? :P

#155668  av hybris

James bessesen skrev:SÃ¥ ut som en meget pen 200sx s14a du hadde der.... har du flere bilder? :P
http://www.getawayinoslo.org/salg.html - her. De tre øverste bildene er de nyeste, med ny bakfanger og sideskjørt.

#155691  av 2fast4u

celica4ever skrev:finns det noe som kan fjerne sotinga hvis du ikke blir fornøyd? noen som vet?
Bremseveske er et bra middel for å fjerne lakk på lyktene,ta av lyktene først. :)
og som hybris beviser gir vanlig klarlakk iblandet sort lakk det absolutt beste resultatet ved soting av lykter.

:wink:

#155754  av lasserj

vet faktisk om folk som har sotet bilvilnduene med klarlakk og sort

#155778  av James

lasserj skrev:vet faktisk om folk som har sotet bilvilnduene med klarlakk og sort
Er en på skolen der jeg går som har tatt 2 strømper fra morra si, og trekt over baklyktene så det skal virke som di er blitt sota :lol:
Og ja, det er en råner sin Hundai Pony det er snakk om. Med alt av Biltema instrumenter innvendig, effektannlegg, tromler og Nos på en motor som yter hele 75hk..
Må si jeg ler og rister på hodet hver gang jeg ser den bilen :lol:

#155814  av lasserj

hehe morro med folk som ikke tar ting så serriøs og kan ha "jalla styling"
ja om ikke ponny-rydern synes det er "the shit" da.. :wink:

#155858  av James

lasserj skrev:hehe morro med folk som ikke tar ting så serriøs og kan ha "jalla styling"
ja om ikke ponny-rydern synes det er "the shit" da.. :wink:
Hehe! Det verste er at han er dønn seriøs :lol:

#155859  av celica4ever

hybris skrev:Jeg fikk en lakkerer til å tone baklyktene på min gamle bil. 50% sort og 50% klarlakk. Den finishen er umulig å få med vanlig sotespray, det kan jeg si med en gang. :)

*nostalgisk sukk* Når jeg ser det bildet lurer jeg på hvorfor jeg byttet bil. :roll:

Bilde
den bilen og sotinga var utrolig fin!!

#155879  av hybris

celica4ever skrev:
hybris skrev:Jeg fikk en lakkerer til å tone baklyktene på min gamle bil. 50% sort og 50% klarlakk. Den finishen er umulig å få med vanlig sotespray, det kan jeg si med en gang. :)

den bilen og sotinga var utrolig fin!!
Takk for det. MR2en blir nok aldri noen fullgod erstatning, ikke minst fordi gamlebilen hadde dobbelt så mye hester, men trives ganske godt i MR2 også. Får se om det blir en monsternissan igjen ved en senere anledning. :)