TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En nykommling pÃ¥ forumet...

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #102130  av larspronne

Halla ,

tenkte jeg bare skulle ta en avmelding her, og se om jeg får lasta opp noen bilder av kjerra.

eneste "mod'er" så langt er sportdesign grill, sportdesign gulvmatter, og sportdesign baklykter (ikke montert enda..)

jeg er helt vannvittig fornøyd med denne bilen!

L.
Vedlegg
norwegianIS4.jpg
norwegianIS4.jpg (91.43 kiB) Vist 2756 ganger
"gammel grill"
"gammel grill"
norwegianIS3.jpg (85.69 kiB) Vist 2751 ganger
"ny grill"
"ny grill"
litebilde4.jpg (39.55 kiB) Vist 2752 ganger
litebilde3.jpg
litebilde3.jpg (25.26 kiB) Vist 4382 ganger
litebilde5.jpg
litebilde5.jpg (41.2 kiB) Vist 2753 ganger

#102155  av Dice

Velkommen til forumet. :D

Feita "kjerre" det der.

#102199  av CelicaTurbo

velkommen til forumet, og meget stilig bil ;)

#102251  av CelicaGT

Velkommen til forumet! Lexus IS 200 trur eg blir min neste bil :-) Fin bil du har!

#102315  av Speeder

Velkommen inn i varmen 8)
Grom bil du har fått deg der.
CelicaGT skrev:Velkommen til forumet! Lexus IS 200 trur eg blir min neste bil :-) Fin bil du har!
Det er du ikke alene om, men må vel vegen innom ST205 jeg også :wink:

#102335  av Cmon

Jeg kjøper mest sannsynlig en IS200 sport i neste uke. Må bare bli enig om noen småting som pris og sånn ;)
Gleder meg som en unge. Var og så på den idag. Nydelig bil

#102369  av jensi

Nice car.(identisk med min).
Men sport grill?Ser ut som standard grillen borsett fra fargen?
Eller er det norsk sportsgrill?
Fin bil uansett.
Jensi

Litt mer IS200 stoff her dersom du ikke allerede har vært her:http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/index.php

#102401  av CelicaGT

Speeder skrev:Velkommen inn i varmen 8)
Grom bil du har fått deg der.
CelicaGT skrev:Velkommen til forumet! Lexus IS 200 trur eg blir min neste bil :-) Fin bil du har!
Det er du ikke alene om, men må vel vegen innom ST205 jeg også :wink:
hehe, er den einaste veien å gå ;-)

#102546  av lexusmann

Cmon skrev:Jeg kjøper mest sannsynlig en IS200 sport i neste uke. Må bare bli enig om noen småting som pris og sånn ;)
Gleder meg som en unge. Var og så på den idag. Nydelig bil
Det bør du.... :)

Det er en konge bil!!!!Helt utrolige kjøreegenskaper....Modell?Pris?

#102575  av Cmon

Det er en 2000 mod, Sport, 83000km. Forhandler skal ha 259000 kr for den. Den er på autodb, i Finnmark. Synes prisen er litt høy, og driver nå og "forhandler" med dem. Får se, blir sikkert enig ;)
Synes det er en god del tryggere å handle hos forhandler, dessuten er dette min lokale Toyotaforhandler som jeg har veldig gode erfaringer med fra tidligere. Fattern har hatt 5 Toyota fra dem siden jeg var 15.

#102578  av lexusmann

Syns den prisen var vel drøy, ja....Nå er ikke jeg sikker på listepriser, men burde komme ned på ca 240-245k...

#102588  av Cmon

Får se hvor prisen ender til slutt. Selgeren er borte fra jobb, så jeg får kansje ikke svar før over helga. Kansje ringe i mårra å prate med en av de andre???
Bor i utkanten av verden så kjøp av biler på østlandet er litt mere komplisert, men såklart, det er gjennomførbart. Jeg skal også ha innbytte på min 1992 Golf 1,8, og må få den taksert av dem. Har fått liten respons på privatmarkedet. Kan godt betale 259000 hvis de gir meg 50000 for golfen, men den ender nok på ca 30000.

#102682  av lexusmann

Okei, men det er iallefall prutningsmonn.... :wink:

#102702  av spkstrp

har også inntrykk av at biler i finnmark "koster mer" enn i resten av verden.. :roll: prut..

#102726  av lexusmann

Demobilen til Alpine som er en 2001 modell står jo til 255k...med fullt anlegg...Den frister no skikkelig!!!Hadde man hatt skikkelig tilgang på peng nå... :?