TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• forskjell

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #102252  av Rømmling

generelt
Hva er hoved forskjelen på mk5 GT4 og vanlig GTi
jeg veit 4wd, turbo, wide body men :?:
Sist redigert av Rømmling den 20 apr 2005 14:59, redigert 1 gang totalt.

#102254  av Tor

Om du bruker "Søk" knapper øverst på siden her kan jeg garantere deg at du finner svaret i utallige mange inlegg :)

#102260  av kaimagne

Det er jo to helt forskjellige biler! Det er vel bare utseendet på 100 meters avstand som er nogenlunde likt. Ja, og logoen på panseret. :)

Det samme gjelder for MK6 også...

#102267  av CelicaTurbo

Jeg tror faktisk ikke at denne vinklingen av spørsmålet er besvart så veldig bra tidligere egentlig, men som kaimagne skriver så er det to totalt forskjellige biler, både for mk5 og mk6 (kanskje mk4 også). Det er ikke praktisk mulig å bygge om en GTi til å bli en GT4. Ellers deler modellene så klart en del deler, slik som interiør, håndbrekksvaiere, motorfester, glassruter og tilsvarende deler, og kanskje deler av hjulopphenget.

#102323  av Rømmling

CelicaTurbo skrev: Det er ikke praktisk mulig å bygge om en GTi til å bli en GT4. .
jeg tenkte ikke på å bygge om nei men lurte litt på forsjel på synlige ting som seter og div. er det forskjel på spoilere?

#102330  av GT_rider

Bortsett fra selve karroseriet, som jo er breiere på gt4, så er vel speil, spoiler, seter, dasj, ol like på begge modellene.

#102350  av CelicaTurbo

Rømmling skrev:
CelicaTurbo skrev: Det er ikke praktisk mulig å bygge om en GTi til å bli en GT4. .
jeg tenkte ikke på å bygge om nei men lurte litt på forsjel på synlige ting som seter og div. er det forskjel på spoilere?
Jeg vil tro at de fleste slike ting er helt identiske ja, spoiler, seter og dash er ihvertfall det :)