TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vindusvisker mr2 !

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #102632  av EilertseN

Hei!

Jeg ble stoppet i tekninsk kontroll i dag,jeg fikk anmerkning på at jeg hadde en stor DTM visker i stede for de 2 orginale mr2(mk2) viskerne ? Hva sier loven om dette ? det er jo helt sinnsykt å få mangel lapp på en slik ting.. Noen skikkelige jus folk her? ;)
 #102641  av erling

EilertseN skrev:Hei!

Jeg ble stoppet i tekninsk kontroll i dag,jeg fikk anmerkning på at jeg hadde en stor DTM visker i stede for de 2 orginale mr2(mk2) viskerne ? Hva sier loven om dette ? det er jo helt sinnsykt å få mangel lapp på en slik ting.. Noen skikkelige jus folk her? ;)
Hadde sånn på min forrige bil. Jeg måtte flytte parkeringsstilling ned til ene siden for å få det godkjent. Fikk det skrevet i vognkort å greier: "Midtstilt vindusvisker parkerer til høyre" eller no sånt. :D
 #102653  av sindrejl

EilertseN skrev:Hei!

utrolig.. .. håper ikke jeg blir stoppet.. kan finne mye rart på min tror jeg.. iallefall et rimelig defekt eksosanlegg