TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rmønstring V Lagunen, Bergen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#104540  av kennethx

Vi hadde en egen samling i parkeringen i andre etasje, hehe. PÃ¥ parkeringen for "gjester" hihi

#104587  av GT_rider

Blir det noe lignende i år også?? Håpte i alle tilfeller å kunne ta med bilen opp, viss den ikke blir solgt før den tid.

#104781  av TOYPARTS

jeg skal opp der iallefall 8)

#104858  av cs2451

MÃ¥ ta turen ja..

#104864  av kennethx

Jeg kan jo drømme om å ha kjørbar bil til da :?

#104915  av GT_rider

kennethx skrev:Jeg kan jo drømme om å ha kjørbar bil til da :?
Ja sånn går det når man er litt for ivrig :wink:

#104962  av spkstrp

kommer kanskje i knøttet (sunnyen..) Skal kjøre madammen til flyplassen den dagen.. så om det passer .....

#105516  av GT_rider

Tar med celicaen i morgen jeg.
Satser på å sette den i fra meg i p-huset, med tilsalgs lapp i frontruta.
Andre som skal ha med bilene sine opp. Bortsett fra toyparts

#105732  av spkstrp

rakk det ikke gitt :( men regner med fyldige rapporter her inne? ;)

#105758  av kennethx

Jeg sov forbi hele greien, var i seng 07:30 i dag tidlig :roll: :oops:

#105767  av cs2451

Jeg var der nede...

#105791  av GT_rider

cs2451 skrev:Jeg var der nede...
Såg bilen. Jeg var der og. Sto attmed en rød corolla, med hvite OZ felger, ganske helt innerst i p-huset. Var der litt tidlig, så jeg kjørte vel i halv 1tida tror jeg. Såg TOYPATRS kom snusende etter p-plass akkurat da jeg kjørte.

La du igjen noen visittkort?? Hadde tilfeldigvis 2stk i bilen, ene la jeg att på en mr2turbo, fra stord gatebilklubb var det vel? Med kvinnelig eier sådann :) , og det andre på en blå t20, som var litt småstyla.

Var jo noen toyotaer der oppe da, så jeg kunne nok verva flere medlemmer i dag ja.. MÅ huske visitkort ved neste treff/samling :oops:
Bra med folk alt i alt, med tanke på det skiftende været, noe som resulterte i ett ganske folksomt p-hus.

#105795  av spkstrp

det var ikke det jeg mente med "fyldig rapport" :lol:

#105869  av Christoffer

GT_rider skrev:
Såg bilen. Jeg var der og. Sto attmed en rød corolla, med hvite OZ felger, ganske helt innerst i p-huset. Var der litt tidlig, så jeg kjørte vel i halv 1tida tror jeg. Såg TOYPATRS kom snusende etter p-plass akkurat da jeg kjørte.

La du igjen noen visittkort?? Hadde tilfeldigvis 2stk i bilen, ene la jeg att på en mr2turbo, fra stord gatebilklubb var det vel? Med kvinnelig eier sådann :) , og det andre på en blå t20, som var litt småstyla.

Var jo noen toyotaer der oppe da, så jeg kunne nok verva flere medlemmer i dag ja.. MÅ huske visitkort ved neste treff/samling :oops:
Bra med folk alt i alt, med tanke på det skiftende været, noe som resulterte i ett ganske folksomt p-hus.
Han med den røde corollaen er en kamerat av meg sin. Jeg stod en stund og pratet med eieren. Toyparts parkerte forresten ved siden av når han kom.. (trakk litt folk, den supraen ja :) ) Personlig så stod bilen min i 2. etg. for å finne ut at jeg bare sparte 40 kr på det.