TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• operasjon mer bagasjerom !

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #105108  av egotrip

har det siste året hatt en 2*12" kasse i bilen .. greit nok den spillte som et uvær. Men bagasjerom var ikke tilstede :X

Bestemte meg for å gå til innkjøp av nye elementer som klarte seg med LITT mindre liter :p

her har dere resultatet

før

Bilde

og et etter bilde

Bilde

var ikke bare enkelt detta.. bestillte først et element, rf p2 10" men forsterkeren som hadde drevet 12" var ikke på langt nær sterk nok til å drive rf elementet O_o viste seg at den gamle kassa var så lettdreven atte :p

så da ble det ny forsterker på meg og da.. valget falt på Infinity ref610f og jeg kjøpte en 10" til :) ( takk til @lpher =)

det nye systemet trøkker villt og hemningsløst, nå mangler bare ny headunit og nytt frontsystem =) får vente på skattepenga :D

#105180  av sindrejl

ja litt morro det der.. mindre subber og mindre kasser trøkker bedre :P

#105227  av FireFox

Ser bra ut det der ;) planer om å sette no gitter e.l forran 10" eller?

#105394  av egotrip

hmm har ikke tenkt på grill med det første.. da må jeg ialf finne noen riktig heftige :)

#105396  av chris

egotrip skrev:hmm har ikke tenkt på grill med det første.. da må jeg ialf finne noen riktig heftige :)
Det finnes ikke originale griller til Rockford sine sub'er.. de har vel droppa det pga slaglengden etc. De har til og med kutta ut produksjonen av griller til den gamle serien (HE,HX etc)