TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• blir dette veldig bra i en mr2?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#108244  av sindrejl

diskusjonen har blitt tatt her før og jeg har faktisk personlig handlet hos megabillig. Men vil egentlig ikke anbefale dem. For det første er dette piratimport, for det andre er det jo det med servicen om det blir problemer, du har egentlig ingen offentlig garanti siden leverandørene ikke støtter sånn import. Så da har du bare garanti fra selger som kan nekte deg å reparere gratis osv.. er jo mye sånnt så jeg ville heller kjøpt av norsk selger, la oss si brs eller noe sånnt.

Ellers er det jo steikbillig tilbud og det funker nok greit, dog det er rimeligste og enkleste serien til rf så kicker nok ikke HELT værst da :)

#108417  av kake

Megabillig er vel underlagt kjøpsloven de også, som alle andre norske forhandlere. Har ingenting å utsette på de jeg, men så har ikke noe vært i stykker heller da.

#108431  av chris

kake skrev:Megabillig er vel underlagt kjøpsloven de også, som alle andre norske forhandlere.
prøv å returner noe til de.. og se hvor langt du kommer. og lykke til med å betale returporto til usa som du aldri får tilbake igjen :roll: