Jeg har en Turbomotor men alle ledninger og ECU men det er ikke et rear-cut. har lenge trodd at det kan være ganske dyrt å bytte motor ettersom jeg bør bytte drivknuter grenrør girkasse osv.
Men det er jo ikke stor effektøkningen så hva er det egentlig jeg MÅ bytte?
Siden blokka er lik så kan jeg beholde girkasse og drivknuter, men det jeg er litt usikker på er Eksos, må jeg bytte hele eksosen så koster jo dette en del.
kan ikke dere som har gjort dette før skrive inn hva som er mest nødvendig å bytte?
Men det er jo ikke stor effektøkningen så hva er det egentlig jeg MÅ bytte?
Siden blokka er lik så kan jeg beholde girkasse og drivknuter, men det jeg er litt usikker på er Eksos, må jeg bytte hele eksosen så koster jo dette en del.
kan ikke dere som har gjort dette før skrive inn hva som er mest nødvendig å bytte?


91 MR2 gti
93 RX-7 FD
92 MR2 gti R.I.P