TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• oppusings prosjekt av en corolla gt 87mod

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #111751  av aneich

hei, nå i neste måne skal jeg lakke bilen endelig :D har litt arbeid igjen ennå som dere kan se på bildene..
Har og sveist opp støttdemper tårnene men det har jeg ikke brydd meg om å ta bilde av, har og noen bilder av stylingå som jeg ikke har fått lagt ut ennå, men her er en del bilder:

http://photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/

Er altid kjekt med tilbake meldinger om hva dere syns..

Skal lakke bilen me rød flake, med svart som bunnfarge :D gleder meg..

#111775  av CelicaTurbo

det ser ut som du har en del jobb fremfor deg men resultatet blir helt sikkert meget tøfft ;)

#111784  av Rolla_RS

hmm. Den fronten og sideskjørtene der ser meget kjent ut, hvor har du fått de fra? Bakfangeren og....
 #112093  av aneich

er nok delene fra det du har på bilde ditt ja..
Men skal sei deg, det har vert massse arbeid for å di så di ser ut nå..
Va utrolig ujevnt og jeg forstår meg ikke helt på deg, leste et tidligere innlegg av deg når du lagte stylingå..?
er greit nok at du har heilt støypt med glassfiber duk, men neste gang er det en fordel å vaske og puse riper i det du skal støype sånn det henger fast.
Front fangeren måtte helste helrenoverast for å få fine igjen, har bilde av masse glasfiber som jeg tog av.. skal få lagt det ut på siå iløp av helgå.

men utenom det, så er det jo rått telagt :) forstår ikke at du ikke har gjort et skikkelig forarbeid når du første var igang..?

:)

#112098  av aneich

er meingen at jeg skal ha bilen klar til rudskogen :D Blir rått, er første gang jeg skal opp.

#112159  av Rolla_RS

Hvis du klager på stylingen så fy deg. Neida, bare kødder, målet med den fronten var at den skulle være en plugg til en form, ikke noe jeg skulle kjøre rundt med, men det ble aldri noe form, derfor ble den som den ble. Men blir spennende å se sin "egen" bil gjenopstå fra de døde :wink:

:D

#112169  av aneich

hehe okey, då forstår jeg bedre at arbeide var sånn det var... for jeg har meste måttet bygget opp fangeren på nytt ;) noe som du sikker forstår godt.. ja glede meg te eg blir ferdige med bilen :D ska importera flake lakk fra usa, blir gang :D samma fargekarte ( type) så di har i pimp my ride ;)

#112175  av Rolla_RS

Men jeg lurer litt på hvordan de delene havnet i Stavanger. Har du kjøpt de av en eller?
 #112176  av aneich

ja jeg kjøpte delene fra en utforbi bergen, han kom ned med dele til meg :D han hadde tenkt å style sin, men var for mye rost på bilen så han måtte gi opp..