TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ja nÃ¥ blir det ganske sannsynlig 4E-FTE i corollaen min.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #112051  av hybrid

Heisann dere.. Nå tenker jeg at jeg begynner å skifte motor i bilen min.. Er en toyota corolla e10 96 model ee101..

Jeg har snakka med egon buch fra motorimport, og han har gitt meg pris og allting:) så det er bra, nå er det bare å få det hjem:)

Om dere har info hvor vitt jeg trenger og bytte bærearmer, fjærben og bremser, så vær vennlig og del kunnskapen deres med meg:)

Dette MÃ… bli bra:) :D :D :D :lol:

#112315  av lexusmann

Kunne også tenke meg å skifte motor i rollan, den er VELDIG dau!!!!!
Men, det var de penga, da.... :?

#112670  av hybrid

Nå er jeg i ferd med og bli gal.. Jeg har en motor fra egon på hold, men den mangler noen småting.. OG DET ER SÅ STRESS OG LEITE ETTER ANDRE.. finner så og si INGENTING i europa..

VÆR så snill, jeg trenger hjelp!

Om du har info om hvor jeg kan få kjøpt en slik en motor, eller frontcut, eller knust bil så pm meg eller post her.
TAKK

Er forresten en Starlet som har denne motoren i seg:P Starlet ep80
Starlet glanza V

Whatever. Starlet med pustehjelp.
 #117090  av wilman

hybrid skrev:Heisann dere.. Nå tenker jeg at jeg begynner å skifte motor i bilen min.. Er en toyota corolla e10 96 model ee101..

Jeg har snakka med egon buch fra motorimport, og han har gitt meg pris og allting:) så det er bra, nå er det bare å få det hjem:)

Om dere har info hvor vitt jeg trenger og bytte bærearmer, fjærben og bremser, så vær vennlig og del kunnskapen deres med meg:)

Dette MÃ… bli bra:) :D :D :D :lol:

Hvorfor monterer du ikke en 4A-GZE eller Blacktopp i steden? det er jo stort sett bare plugg and play... litt koblinger på ecu bare og så forlenge slange til servopumpe... thats it.. hvis du har en frontcut da... noe som eg anbefaler sterkt, fra Egon...