TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Desperat pÃ¥ utkikk etter seter.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #112193  av Wheeler

Er det noen i hele verden som aner hvor jeg kan skaffe meg nye forseter til min T20 Celica fra 94.
Har lett MANGE steder, men bare forgjeves.
Er det noen der ute som kan hjelpe meg i det hele tatt. Setter pris på alle svar. MAil meg gjerne på wheeler@online.no

Mvh
Kjetil
 #112208  av celica_st205

Wheeler skrev:Er det noen i hele verden som aner hvor jeg kan skaffe meg nye forseter til min T20 Celica fra 94.
Har lett MANGE steder, men bare forgjeves.
Er det noen der ute som kan hjelpe meg i det hele tatt. Setter pris på alle svar. MAil meg gjerne på wheeler@online.no

Mvh
Kjetil
Jeg leter også. FK Automotive har noen kule seter!

#112237  av Wheeler

Mye kult der ja, men originale seter er det jeg er på utkikk etter.. Toyota skal jo ha over ti tusen for stykket, så det er jo umulig. Problemet mitt er ikke at jeg trenger nye seter fordi jeg har lyst på. Problemet er at de jeg har, spesielt venstre, er nesten ødelagt.

#112253  av Turbotrille

Trekk de om. :?

Det lar seg nok gjøre hos en skredder e.l.

#112262  av Wheeler

Takker for forslaget, men skumgummien inni har også blitt delvis ødelagt, så jeg vet ikke om det bare lar seg gjøre å trekke de om.

#112303  av cs2451

Wheeler skrev:Takker for forslaget, men skumgummien inni har også blitt delvis ødelagt, så jeg vet ikke om det bare lar seg gjøre å trekke de om.
Sjekk hos bilopphøggere..

#112310  av Turbotrille

De folkene som driver med den slags arbeid har skikkelig roen på det de driver med som oftest, så de kan nok legge inn ny skumgummi også.

#112377  av yeah580

Du får jo kjøpt sittepute og trekk separat fra resten av rammeverket.
Tenkte jeg skulle nevne det i tilfelle du ikke var klar over det.

#112387  av Goose

Sjekk Ebay.
Det er mange som sleger der seter fra mk7 celica. Trust me de setene er ikke vonde å sitte i akkurat:) Så får du med skin :wink:

#112437  av RolfG

Leste i Autofil at det er nå en sportsstol m/ justering av rygg til salgs for 1498kr hos http://www.mobilsentrum.no. det er veldig billig, hvis det ikke er så viktig å ha orginale seter. slitestyrken er sikkert ikke den beste, men de er så billeige at det er mulig å trekke de i de fargene du selv vil ha og ennå slippe å blakke deg helt.

se side 140 i autofil nr. 5 2005

#112469  av karaba

Goose skrev:Sjekk Ebay.
Det er mange som sleger der seter fra mk7 celica. Trust me de setene er ikke vonde å sitte i akkurat:) Så får du med skin :wink:
Må det modifiseres mye på fester etc, for å få mk7 setene til å passe?

#112563  av Wheeler

Takker for alle svar.. Ebay er jo helt vilt.. Strøkne seter for nesten ikkeno.. Men de sender ikke til Norge, eller de tar et par hundre dollar for dem, og toll og moms kommer i tillegg.

#112687  av Levia

Wheeler skrev:Takker for alle svar.. Ebay er jo helt vilt.. Strøkne seter for nesten ikkeno.. Men de sender ikke til Norge, eller de tar et par hundre dollar for dem, og toll og moms kommer i tillegg.
Tips: http://www.magnum.no

;)

#112706  av celica_st205

Wheeler skrev:Takker for forslaget, men skumgummien inni har også blitt delvis ødelagt, så jeg vet ikke om det bare lar seg gjøre å trekke de om.
det samme har skjedd me mitt førersete også......