TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fÃ¥ av frontfanger fremme T20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #113081  av byggen

Off... nå har eg sotte i flarre timar å prøvd å få av frontfangaren på min t20... E jo så sinnsykt trangt.
Noen som har forslag til ein enkel måte å nå skruane så feste an te skjermane?
Sist redigert av byggen den 08 jun 2005 00:13, redigert 1 gang totalt.

#113125  av CelicaTurbo

et forslag er ihvertfall å skrive et emne som beskriver spørsmålet ditt, så er det større sjangs for at noen faktisk gidder å lese posten din.. Med ref til forumets regler, det er kjekt om du redigerer din første post og endrer emneteksten.

Ellers kan jeg ikke gi deg noe tips, jeg har tatt av fronten på min T18 og det var ganske enkelt.

#113146  av Elzin

kansje legge den under styling? ;)

#113202  av byggen

okei... sorry, er ny på forumet. :oops: . skal prøve å fikse på d;)

Problemet er løst... blei så lei at eg drog fronten litt ut og sjærte av skruene med vinkelsliper:P Nå gjelder det bare tilpasning av den nye veilside fronten :D :D

#113220  av sindrejl

byggen skrev:okei... sorry, er ny på forumet. :oops: . skal prøve å fikse på d;)

Problemet er løst... blei så lei at eg drog fronten litt ut og sjærte av skruene med vinkelsliper:P Nå gjelder det bare tilpasning av den nye veilside fronten :D :D
såpass :shock: :shock: :D Lykke til med veilside fronten :) Få se bilder etterpå da :D

#113279  av byggen

Takk! Kommer nok til å legge ut noen bilder når jeg er ferdig;)

#113304  av CelicaTurbo

Det er bra du fikk det til da, angående plassering av posten synes jeg du plasserte den helt korrekt, ettersom jeg ikke tenker at spørsmål om fjerning av orginalfanger har så mye med styling å gjøre ;)