Så en gul MR2 som var på benken hos Bjørnstad i dag, noen her??
Kjører Audi og er på Toyota forum..hmm..no er galt..*kan ha noe med foringer å gjøre*
CelicaTurbo skrev:hm, det kan jo kanskje høres ut som om Morten har kommet seg dit, men i så tilfelle har ikke jeg sett noe til at det var planlagt her på forumet, men om dem var ham så gir han nok rapport når han er tilbake til sørlandet, jeg antar han også var på ACR i helgen?Han var på acr ja, med diverse reodor felgen løsninger, ble det fart på bilen etterhvert
kennethx skrev:og jeg var derAh hehe. Synd du ikke var der da vi var der. Kjempetrivelig å treffe på deg! Håper du kommer snart igjen(før dere andre kom riktig nok)
Speeder skrev:Og resultatet skal han få lov til å avsløre selv?Tror nok han fikk bedre oversikt over resultatet enn resten av oss
cameleon skrev:Kjekt å treffe deg og, det slo meg ikke før etter jeg hadde lagt meg at damen din er Connie her på forumet. Ikke sant?kennethx skrev:og jeg var derAh hehe. Synd du ikke var der da vi var der. Kjempetrivelig å treffe på deg! Håper du kommer snart igjen(før dere andre kom riktig nok)
kennethx skrev:Jepp, det er nok bærta mi det jacameleon skrev:Kjekt å treffe deg og, det slo meg ikke før etter jeg hadde lagt meg at damen din er Connie her på forumet. Ikke sant?kennethx skrev:og jeg var derAh hehe. Synd du ikke var der da vi var der. Kjempetrivelig å treffe på deg! Håper du kommer snart igjen(før dere andre kom riktig nok)
Jeg har faktisk en liten film snutt fra dyno testingen