TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal senke bilen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #114966  av egotrip

Hey :]

Skal senke bilen mot slutten av måneden.. blir bare fjærer med det første.. er det noen andre deler jeg burde bytte i samme slengen ?

har tenkt på nye sånne "beskyttelses strømper" på støtdemperne. husker jo fan ikke hva de heter ;)

er det noen andre ting som burde byttes i samme slengen og evt hvor anbefaller dere å kjøpe det ?? noen som har god rabatt på bildeler i nærheten av Lillestrøm/oslo området som evt kunne vært med når jeg skulle kjøpe deler :P

#115011  av megetlei

Du kan like gjerne bare kjøpe nye dempere med en gang. Da slipper du unna mye arbeid. For en ting er sikkert, org. dempere funker dårlig sammen med senkesett. Eibach fjærene mine funket bra sammen med org. demperne i ca 5000km. Etter det ble det koni og disse har jeg kjørt ca 40000km med :D

megetlei

#115571  av lexusmann

har jo litt gjøre hvor mye man har å rutte med også, da...
 #115572  av kaimagne

egotrip skrev:har tenkt på nye sånne "beskyttelses strømper" på støtdemperne. husker jo fan ikke hva de heter ;)
Mansjetter? :)

#115579  av egotrip

det var det ja :p kom ikke på det i farten ;)

er det noe jeg bør kjøpe orginalt eller bør jeg kjøpe det på mekonomen/lr lignende..

blir ikke bytte av dempere i år nei ... skal ta senkinga som et prøveprosjekt denne sommeren .. usikker på om den blir for lav til Vintersesongen og 14" :]

btw hva ligger prisen på nye bremseklosser på ? mine har startet å pipe så på tide å bytte :)