TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DÃ¥rlig bærekule spiser dekk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #115347  av Dalan

Har hatt en alvorlig dårlig bærekule i det siste, har rett og slett spist opp dekket mitt.. Hjalp sikkert ikke no på at jeg byttet alt av foringer under der og ikke har hatt noen hjulstillingskontroll enda :oops:
Har nå fått byttet bærekula og foringer så nå er alle klunkelyder i understellet borte, dæven så deilig ;)

Men nå vet jeg hva skattepengene går til hvertfall, nye dekk, dempere og hjulstillingskontroll..
Men da må det jaggu bli bra også :)
Vedlegg
Småslitt ja...
Småslitt ja...
Photo-0174.jpg (102.34 kiB) Vist 215 ganger
 #115361  av Mr.Maximuz

er akkurat som å se mitt dekk det derre..

kostet meg 1300 i nytt dekk og 1300 for hjulstillingskontroll..

alt det stæsjet du skifta...hvor mye koster det? fikk beskjed om at jeg må bytte en justeringsting som ikke hadde flere spor igjen..hørtes dyrt ut :?
 #115363  av Dalan

Mr.Maximuz skrev:alt det stæsjet du skifta...hvor mye koster det?
Kjøpte et Polyurethan-foringssett fra http://www.twosrus.com kom vel på 8-900,- ca.
Da får du med foringer til stabstag, og foringene som sitter på armene som går fra der bærekula sitter, og ut til bærebru bak, og til karosseriet, i mangel av bedre forklarende ord.. :P
Funker veldig bra, kunne omtrent riste bilen min som en vannseng før jeg skifta, nå er den tight og fin.
Bytta også bærekule, må ha fått seg et slag i en dump eller noe den, helt ødelagt, mens de andre var helt fine.. Ny kule kosta vel 400,- ellerno :?

Jeg som hadde håpet på at dekkene skulle holde ut sesongen.. Den gang ei: /