TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Transport av bil ifra Mo I Rana til Trondheim?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #116081  av KK-ma70

Noen som vet av noen firma med mulighet til å frakte bil denne strekningen? Supraen min står på Toyota Mo I Rana med motorhavari etter ACR.
Har litt problemer med å kjøre den på henger(lovlig) fordi Supraen er så utrolig tung.(1550kg)

#116116  av elino

Har du ikke forsikring på supraen?

En kamerat opplevde det samme som deg med sin Porsche på ACR i fjor. Med grunn av at bilen er så spesiell fikk han snakket seg til transport med tog til nærmeste verksted som kunne fikse bilen hans. Det ble da min manns verksted her i Elverum... Så det er absolutt mulig.

Du har sikkert et verksted som skrur på bilen din i ditt nærmiljø. Fortell forsikrings selskapet hvor spesiell bil du har, og at du har et verksted som kjenner bilen din der.

Hvis du har forsikring burde dette være mulig å få til.....

Lykke til :)
 #116163  av sleeper

KK-ma70 skrev:Noen som vet av noen firma med mulighet til å frakte bil denne strekningen? Supraen min står på Toyota Mo I Rana med motorhavari etter ACR.
Har litt problemer med å kjøre den på henger(lovlig) fordi Supraen er så utrolig tung.(1550kg)
hva skjedde?
 #116289  av KK-ma70

sleeper skrev:
KK-ma70 skrev:Noen som vet av noen firma med mulighet til å frakte bil denne strekningen? Supraen min står på Toyota Mo I Rana med motorhavari etter ACR.
hva skjedde?
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=9595

#116290  av KK-ma70

elino skrev:Har du ikke forsikring på supraen?

En kamerat opplevde det samme som deg med sin Porsche på ACR i fjor. Med grunn av at bilen er så spesiell fikk han snakket seg til transport med tog til nærmeste verksted som kunne fikse bilen hans. Det ble da min manns verksted her i Elverum... Så det er absolutt mulig.

Du har sikkert et verksted som skrur på bilen din i ditt nærmiljø. Fortell forsikrings selskapet hvor spesiell bil du har, og at du har et verksted som kjenner bilen din der.

Kan være en mulighet det.. Har kun delkasko, men det dekker berging til nermeste verksted. Ingen vanlige verksteder som kan noe om min bil, så det nermeste blir vell Toyparts Tuning i Bergen:)

#116329  av TOYPARTS

KK-ma70 skrev:
elino skrev:Har du ikke forsikring på supraen?

om planen er å få den til meg for ommbygging, så kan jeg sikkert hjelpe deg med frakt.

Kan være en mulighet det.. Har kun delkasko, men det dekker berging til nermeste verksted. Ingen vanlige verksteder som kan noe om min bil, så det nermeste blir vell Toyparts Tuning i Bergen:)
Skal du gå for turbo nå da? kan nok hjelpe deg med frakt om det er meningen at den skal hit.

#116487  av KK-ma70

Har fått ordnet transport nå.
Toyparts: Skal vel til bergen etter hvert ja, må bare skrap sammen noen kroner først...

#116641  av cameleon

Ja det er på tide at du får fiksa den nå. Var ikke samme stasen å låne den "supraen" du hadde da jeg var hos dere sist :P