TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lakkering av div. styling

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #116751  av TiM

Hei!
Er det noen som vet om et bra lakkverksted i Oslo/Akershus/Buskerud/Vestfold området ?? :P
Skulle ha lakkert noe styling, helst noen som satt det på også og evt pris på dette, helst under 8k... (front+sideskjørt+spoiler+bak+øyelokk)

taKk takk

#116857  av Gjertsen

Solheim Lakkering AS

Briskev. 17, 3229 Sandefjord 33 46 08 04

Vestfold.
Er bra service samt går fort :)
 #116858  av TiM

Veldig bra... vet du evt hvor mye det koster å få det lakkert? sånn cirka?
Og montering, trenger hjelp til det også, vet vel ikke om noen som monterer styling OG evt lakkerer den?!?!

Bør jeg lakkere stylingen før eller etter den er satt på bilen??

Mye spørsmål her... tusen takk :wink:

Ha en fortreffelig natt toyotaeiere!!!
 #117189  av Zepticon

TiM skrev:Bør jeg lakkere stylingen før eller etter den er satt på bilen??
Før... Om du lakker etterpå vil det til å begynne med se bra ut, men så snart du får bevegelse mellom karoseriet og stylingen vil lakken sprekke. Det ser ikke pent ut.

#117232  av FireFox

Kan anbefale berghem auto lakk i hønefoss... dem tar 11.000kr for hel lakkering, pussing og demontering

#117240  av Zepticon

FireFox skrev:Kan anbefale berghem auto lakk i hønefoss... dem tar 11.000kr for hel lakkering, pussing og demontering
Og da gjør dem alt?????
Så man kan bare trille bilen inn... betale 11.000 så pusser dem, sparkler og lakker den om?
Kan dem montere styling også da?

#117288  av TiM

Høres bra ut...
Men hva om jeg lakkerer den først og så prøver å sette den på, men oi, den må modifiseres.. blir ikke det dyrt?!?
Eller tar Hønefoss seg av det ??? :lol:
Fett om noen vet om noen som lakkerer og slenger på stylingen etterpå til en billig pris og bra utført arbeid!?!!
takker :wink:

#117289  av TiM

Er det forresten noen av disse lakk/verksted stedene som har noe hjemmeside eller no'? :P

#117302  av Zepticon

TiM skrev:Høres bra ut...
Men hva om jeg lakkerer den først og så prøver å sette den på, men oi, den må modifiseres.. blir ikke det dyrt?!?
Eller tar Hønefoss seg av det ??? :lol:
Fett om noen vet om noen som lakkerer og slenger på stylingen etterpå til en billig pris og bra utført arbeid!?!!
takker :wink:
Stylingen må tilpasses og prøvemonteres før du lakker den.. Da ser du hva som må sparkles, pusses og tilpasses.

#117307  av TiM

Stylingen må tilpasses og prøvemonteres før du lakker den.. Da ser du hva som må sparkles, pusses og tilpasses.[/quote]

Dette fikser berghem auto lakk Hønefoss + montering av stylingen etterpå?!?

8)

#117353  av FireFox

Du må nok prøve stylinga førs, og tilpasse den bilen... men dem monterer sikkert for deg oxo.

Jeg hadde bilen min der oppe... demonterte litt selv + montering og tilpassing. men ellers så tok dem resten av arbeidet.

#118180  av TiM

Skal prøve der når stylingen kommer på plass (postkassa) :lol:

#118184  av celicat23

Prøv stylingen løst på bilen før du gjør noe som helst annet. Hvis det passer dårlig, så er det veldig tidkrevende arbeid og tilpasse. Noe som vil bli DYRT å la ett verksted gjøre.

#118356  av TiM

jaujau, får vel prøve da!

Har aldri i mitt liv demontert noe på en bil så en gang må vel bli den første :D

..og om det ikke passe henter jeg sag, hammer og non spiker!!!
er ikke den ting jeg kan :P