@lpher skrev:Nææ.. Det har jeg ikke settrealace skrev: Hva med meg da???Deg er det vel tatt høyde for...mener jeg å tro
Mvh
karl234 skrev:begynner å spøke for min deltakelse hvis jeg blir tilbudt jobbing på 16 maiHvis det er samme opplegget i år som i fjor, så åpner showet for publikum kl 12 og varer til ca kl 15.kan ikke takke nei til 150% overtid. når begynner/starter showet da?
Castrol skrev:0930? å herre... jaja må vel stå opp tidlig da, noen gode tips om vaske plass? utenom den ved securitas på sluppen? Har en følelse på at det blir trangt der...karl234 skrev:begynner å spøke for min deltakelse hvis jeg blir tilbudt jobbing på 16 maiHvis det er samme opplegget i år som i fjor, så åpner showet for publikum kl 12 og varer til ca kl 15.kan ikke takke nei til 150% overtid. når begynner/starter showet da?
Lønner seg å komme tidlig med tanke på opplining, finpuss osv, ble smekkfullt på KBS i fjor! Begynte vel oppstillingen ca kl 0930 i fjor hvis jeg husker rett.
Castrol skrev:Både Statoil i Inherredsveien og Hydro Texaco på Leangen har selvvask med høytrykkspyler.Glimmrende! Da blir det ingen om tur på meg. Takk for svar
Nesten vegg i vegg med KBS.
teknikeren skrev:Får ikke blitt med, skal selge leilighet samt kjøp av ny ++ dette gjør at jeg ikke rekker å få klar bilen så den er presentabel heller....hvor lang tid tar det å vaske en bil da? maks en time? mer presentabel enn det trenger den ikke være. vi blir meget skuffet om du backer ut pga det
Så jeg ryker ut.
chris skrev:Har det bare vert en vask så har jeg ikke hat et problem, men disse små detaljene mangler...teknikeren skrev:Får ikke blitt med, skal selge leilighet samt kjøp av ny ++ dette gjør at jeg ikke rekker å få klar bilen så den er presentabel heller....hvor lang tid tar det å vaske en bil da? maks en time? mer presentabel enn det trenger den ikke være. vi blir meget skuffet om du backer ut pga det
Så jeg ryker ut.