Fik lagt sidste hånd på komplet montering af DLS over alt, undtagen HU.
Alt blev skiftet.
UP6 i døre foran, Classic 226 i siderne bagi, 2 stk MW12" basser i bagagerum.
Forstærker er en CA41 til foreste og dem i sidderne, og en CAD 11, til basserne, og 2 stk. 1 farad kondensatore.
Må sige at jeg er MEGET tilfreds med lyden, de MW12 kan squ flytte noget luft.
MVH Finn
Alt blev skiftet.
UP6 i døre foran, Classic 226 i siderne bagi, 2 stk MW12" basser i bagagerum.
Forstærker er en CA41 til foreste og dem i sidderne, og en CAD 11, til basserne, og 2 stk. 1 farad kondensatore.
Må sige at jeg er MEGET tilfreds med lyden, de MW12 kan squ flytte noget luft.
MVH Finn
Vedlegg
Færdig1.JPG (342.78 kiB) Vist 2908 ganger
Gøjleren gøjler basser.JPG (289.96 kiB) Vist 2894 ganger
Baskasse.JPG (272.67 kiB) Vist 2898 ganger
nye bagi.jpg (80.57 kiB) Vist 2905 ganger
Ny højtaler.jpg (71.07 kiB) Vist 2899 ganger
