Mr2Even skrev:
Ok
Men får man ikke bare kjøpt dempern uten fjærbein?
Nei. Siden det er ettrørsdempere er fjærbeinet forseglet og gassen er inni der.
Mr2Even skrev:
Og er Bilstein justerbare? Gjør det noe om jeg bruker disse foran og et annet merke bak(som er justerbare)?
Ikke justerbare. Hva skal du egentlig justere ? Du kan ikke bruke forskjellig foran/bak.
Mr2Even skrev:
Forstår hvorfor du ikke liker Kyb, men i japan blir jo disse brukt mye i racing?, og her blir de anbefalt: http://www.sogb.no/?ItemID=1326 Men de har nok ikke testet de slik som deg
Kyb Agx (toppmodellen, til mr2 iallefall) er en budsjettdemper. Man får hva man betaler for. For all del det er en stor oppgradering fra slitte originaldempere, men man kan ikke få i pose og sekk når det er snakk om 4 twintube dempere til rundt 3000kr.
Mr2Even skrev:
Det kan ikke være at de Tein S.Tech fjærene som du kombinerte dem med ikke passet KYb sine dempere? Er Tein S.Tech progressive?(så slik ut)
Etter hva jeg har lest av andre som har hatt agx sammen med andre fjærer som f.eks RSR'ene så har de de samme problemene.
Mr2Even skrev:
Og en ting til, når du sier at RSR Race fjærene er 3.6kg/6.2kg , har mine tanker, men hva vil det si?
Det er hardheten på fjæra. Siden de er litt progressive, så er 3,6/6,2 maksverdien.