TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Lexus GS300 JZS147

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #469267  av Rubsen

Min 1996 Lexus GS300 JZS147 <3
Vedlegg
IMG_20260516_185205711.jpg
IMG_20260516_185205711.jpg (493.85 kiB) Vist 78 ganger
 #469272  av ArildM

Velkommen til TS-ogn :D

Stilig bil!
Har du mer info?
Specs, mods etc? :D
 #469279  av Rubsen

Så å si original bil. 2JZ-GE. Godkjent med coilovers. Fint vognkort som sier at bilen skal følge forskrifter fra 1947. Litt usikker hva dette innebærer men tror det er veldig positivt mtp fremtidige planer med bilen :D
Er automat, men planen er ombygging til manuell. Skal få ut litt flere bilder, må bare få dem redusert i str :)
 #469282  av ArildM

Stilig, er vel den såkalte flyttegods regelen?
Så da har du vel ganske frie tøyler mtp modifisering :D

Søstermodellen er vel Toyota Aristo? Så du har vel litt å velge mellom.
En slik med 2jz-gte og automat hadde vært en perfekt langturscruiser seg jeg for meg 8)
Men skal du først bygge om så skjønner jeg at manuell ikke er feil valg det heller.

Forumet støtte på noen problemer på serversiden, så jeg får ikke tillatt større filvedlegg uten å gjøre om på ting jeg ikke har tilgang til. For min del ser jeg at Google Photo lagrer bilder i komprimert format, og at det funker å ta de derifra.
 #469329  av Rubsen

Flyttegods ja :D
Men når jeg fikk godkjent coils(uten TUV) så fikk jeg kontrollør til å beskrive i vognkort hva "flyttegods" betydde, og fikk da en flott tekst i vognkort :D så jaaaa dette er episk med tanke på fremtidige modifiseringer :D Er jo 2jz uten vvti så sterke gode råder. Får se om topp blir byttet til en fra vvti 2jz men usikker enda. Men manuell er først på listen, så kommer nok motor etterpå :)
 #469330  av Myklebust

Kul! 8)