Hei forum
Har kjøpt meg Momo ratt og nav til min MR2
Vanskelig eller lett å bytte? Noen tips...
Har kjøpt meg Momo ratt og nav til min MR2
Vanskelig eller lett å bytte? Noen tips...
Toye skrev:Kjøpte MOMO Trek, den grå versjonen.Har momo trek jeg også. Var ikke noe vanskelig å skifte. Bare litt banning da jeg skulle ta av orginalrattet siden det satt så j**** godt
Har fra før MOMO gearspak, pedaler og alu matter![]()
Jeg jobber som selger hos Torshov Bilrekvisita så da er jeg nesten "forplikta" til å style bilen innvendig med MOMO stæsj

Remi skrev:det e vell sån at vis du har airbaig må du få et verksted til og fjerne den for og få det godtkjent av biltilsynet. ?Hæ?
erling skrev:Pfffft. Er da bare å gi fronten et realt spark det så kommer den da ut. Sparer masse tid høhøRemi skrev:det e vell sån at vis du har airbaig må du få et verksted til og fjerne den for og få det godtkjent av biltilsynet. ?Hæ?Må ikke dikte opp så mye rart..
![]()
Er litt ekstra å ta ut baggen ja, batteriet må kobles ifra så du ikke får den i tryne når rattet taes av. Det som er litt skummelt er at det kan være restspenninger som kan trigge den likevel.. Men-men, det var ikke diskusjonen her likevel.

erling skrev:Vell æ leste de i ei eller anna bok. trur det va mudern sin mazda 626.. tenkte det samme gjalt alle bilerRemi skrev:det e vell sån at vis du har airbaig må du få et verksted til og fjerne den for og få det godtkjent av biltilsynet. ?Hæ?Må ikke dikte opp så mye rart..
![]()
Er litt ekstra å ta ut baggen ja, batteriet må kobles ifra så du ikke får den i tryne når rattet taes av. Det som er litt skummelt er at det kan være restspenninger som kan trigge den likevel.. Men-men, det var ikke diskusjonen her likevel.