Side 5 av 5

Re: Myklebust sin Celica type raud 1990

Legg innLagt inn:26 jun 2026 06:24
av ArildM
Hehe, de tidlige dagene av motorstyring og vakumstyring i en vanvittig symfoni av ledninger og vakumslanger <3
Med det sagt ser det utrolig originalt og pent ut neddi motorrommet.
3sgte er vel enda verre, siden du har intercooler på toppen av motoren :lol: Men ja, når man tar en slik jobb er det mye man bør gjøre samtidig, også slipper man det på noen år igjen :wink:

Re: Myklebust sin Celica type raud 1990

Legg innLagt inn:26 jun 2026 12:01
av Myklebust
de tidlige dagene av motorstyring og vakumstyring i en vanvittig symfoni av ledninger og vakumslanger
Det var vakkert skrevet!

Jo, den er ganske original nedi der! :D

Tenkte tanken at skitt, kunne jo hatt turbomotor likevel :lol: Er ikkje intercooleren montert over topplokket sånn som innsugsmanifoldet er her?

Re: Myklebust sin Celica type raud 1990

Legg innLagt inn:26 jun 2026 12:11
av Myklebust
Blei litt nysgjerrig. Fant noken pikselbilder. Ser ut som det kanskje hadde vore en enklere jobb på turbomotoren :o

Re: Myklebust sin Celica type raud 1990

Legg innLagt inn:26 jun 2026 12:18
av Myklebust
Eller hvertfall ikkje verre :lol: