TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt anlegg i en mk6 celica

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#100029  av teknikeren

Goose skrev:Hva kjøpte du nøyaktig og pris det kom på?
Rockford Fosgate P212S4 Punch HE serie 12" 1 stk og en slik lang tung Rockford Fosgate P4004

Fikk jo fin pris av @lpher :D vet no ikke om slike priser offisielle på dette forum eller ikke, @lpher har prisene.

Det var ikke meningen å være frekk Goose, men vet ikke om man snakker høyt om prisene

#100051  av KK-ma70

Du skulle ha stukket innom MK3 supra`n i går da for å ha hørt på hvordan 1stk P212S4 spiller :D

#100061  av teknikeren

KK-ma70 skrev:Du skulle ha stukket innom MK3 supra`n i går da for å ha hørt på hvordan 1stk P212S4 spiller :D
Skulle ha gjort det ja men ville ikke forstyrre damerne som hadde okkupert bilen mens jeg hørte på anlegget til chriss (den grønne mr2`n)

#100201  av Goose

teknikeren skrev:
Goose skrev:Hva kjøpte du nøyaktig og pris det kom på?
Rockford Fosgate P212S4 Punch HE serie 12" 1 stk og en slik lang tung Rockford Fosgate P4004

Fikk jo fin pris av @lpher :D vet no ikke om slike priser offisielle på dette forum eller ikke, @lpher har prisene.

Det var ikke meningen å være frekk Goose, men vet ikke om man snakker høyt om prisene
Nei da. Går bra det... Spesiell priser er alltid individuelle priser vet du så det går nok bra:) :wink:

#100255  av KK-ma70

teknikeren skrev:
KK-ma70 skrev:Du skulle ha stukket innom MK3 supra`n i går da for å ha hørt på hvordan 1stk P212S4 spiller :D
Skulle ha gjort det ja men ville ikke forstyrre damerne som hadde okkupert bilen mens jeg hørte på anlegget til chriss (den grønne mr2`n)
var bare dama til Chris og dama mi, dæm e flyttbar...
Treff er vår lekeplass :D
Er du færdig med anlegget til 16.mai da? for du kommer vell?

#100270  av teknikeren

KK-ma70 skrev:
teknikeren skrev:
var bare dama til Chris og dama mi, dæm e flyttbar...
Treff er vår lekeplass :D
Er du færdig med anlegget til 16.mai da? for du kommer vell?
Lommer 16 mai jeg ja, men vet ikke om frontsettet blir byttet til da eller om sub kassa blir bygd om. Nå står det ikke bare på tid men også økonomi, de har funnet ut at det er fint å ta studielån, forsikkring osv på samme månde :(

#100307  av chris

teknikeren skrev:
Hehe. Første treffet (og sikkert siste) dama er med på, og så blir hu jaga fra bil til bil :mrgreen: Man er da der for å se og høre på andres biler og anlegg, så da må man tilpasse seg deretter :P