TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eksos GT4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#100321  av Elzin

min var skifta før jeg kjøpte bilen og den surrer og går :)

#100346  av GT4 CS

Er vel tiden for turbobytte for tiden tenker jeg, så bila våres har nye fine turboer til sommeren :D Glad min fortsatt er helt strøken etter jeg byttet, finnes ikke slark i den inn og ut som kan kjennes, og det er like greit for det er kjedelig og rase. Man ser liksom døden i øya og tenker FAEN hehe.

#100373  av Tor

Satser på at min holder en stund til iallefall. virker iallefall i bra stand, ikke noe slark og den spruter ikke olje. Blir sveising av eksos til helga. Har ordnet med verkstetplass med bukk og alt slikt. Er bedre og jobbe stående under bilen enn og ligge på garage gulvet med 40 Cm klaring.

Mangler bare bakpotte nå :( Noen som har?

#100781  av Tor

Da er delene kappet og tilpasser 90%. Har laget flenser i dag på skolen og kappet til rørene slik som de skal være. Nå gjenstår bare det og sveise dette sammen i helga. Tok også en sjefs avgjøreldse, dvs jeg forandre planene litt. Blir ikke og bytte fra den orginale lydpotta til en 4,5" i første omgang. Beholder denne ettersom jeg liker at bilen ser "orginal" ut. Dessuten gidder jeg ikke bruke 1000 ,- spenn på ei potte ettersom at jeg går på skole osv...

Bilder kommer i morgen når hullet i flensene er fin pusset og delene skal begyne og sveise. Satser på litt bedre lyd ialelfall. Kansje en litt dypere.