TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 MK2 92mod til 70.000,- Bra kjøp?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10014  av CelicaTurbo

ok, men da vet vi det ikke var standard :)

#10066  av Erlend

Sikkert et ok prosjekt for noen som har peiling, tid og penger det der...

Men jeg må virkelig lure på hva han har gjort inne i den bilen, ser ut som han har sitti naken i setet og spist softis hver bidige dag, og kjørt bilen med naglehansker. Rattet er jo helt oppspist! Og mattene mangler...bare gummien under. Blir trist når jeg ser sånt :cry:

#10073  av chris

Erlend skrev: Og mattene mangler...bare gummien under. Blir trist når jeg ser sånt :cry:
Matter? Er da ikke matter i min i hvert fall.. heldekkende teppe. Men kunne tenkt meg stoffmatter med MR2 logo på. hadde vært fett. men har ikke funnet noen ennå. vurderer tipset tidligere her en gang om å gå til en teppemaker.

.

#10078  av daggy

Hei!

Jeg kjøpte 90 modell mk2 til 70.000. Bilen stod annonsert til 93.000 og 85.000 i motorbørsen. Da jeg kjøpte den hadde eieren kjørt den i en uke med nedslitt bremsekloss på et hjul og eieren ga tydligvis litt F i bilen.. Jeg tok naf-test på den og naf-karen anbefalte meg ikke å kjøpe den (men så viste listeprisen i naf-boka 70.000 eller no da).

Bunn og topppakningen hadde lekkasje, bremsekloss og skive måtte byttes samt noen andre småting, samt at det var en liten frontskade (egentlig bare lakk) som var litt stygg. Ratt og girspak var slitt, men ikke så mye som bildene over viser. Jeg har skinnseter og de var i ganske bra stand. Naf-testen hjalp meg å prutte ned bilen 5.000 fra 75' til 70'.

fulgte kun med stygge vinterdekk, men ordna billige hjul ++ av Christian på forumet her.

Servicehefte fra Sveits viste at km stand var riktig og at bilen var velholdt tidligere.

Se tråd: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=436

Jeg har en stygg anelse om at kanskje TG skrur ned km på bilene sine... virker litt rart at alle bilene har gått mellom 110' og 130'. og hvor mange biler finnner man fra tidlig 90-tallet fra tyskland/sveits som har gått så lite ??

jeg har vært veldig godt fornøyd med bilen... girkassa røyk nå, men det er vel slitasje eller burningen min. :roll:

kjøpte den for 70'. For å få den i strøken stand (driver på fortsatt...) så er jeg oppe i rundt 80-85 med felger, fixe front, girkasse + småtteri.. ordner billig gjennom bekjente.

om jeg skal selge den igjen senere, satser jeg på å få ca 110', så går i pluss.