kka skrev:HeiJepp, kan bestille de hos Toyota-forhandleren din
Er det noen som har peiling på kor man kan kjøpe dør stokk lister(eller hva det hetersom det står MR2 på...
Dalan skrev:Jepp, kan bestille de hos Toyota-forhandleren dinBilde
Delenr. 6791917010 Husk å bestille 2! Samme delenr. for hver side
Regn med ca. 1 uke leveringstid
Koster 264,97,- + mva pr. stk.
Akkurat installert sånne på min, de gjør seg veldig sammen med stoffmattene det er snakk om i denne tråden
kake skrev:Delenummeret er 00200-17940-01. Det tar ca 2 uker fra du bestiller før de kommer. Pris: 688,- inkl mva.Var innom Hell bil i Trondheim i dag og bestilte matter til bilen, veldig kjekt at du hadde lagt ut delenr, var bare og gi mannen bak skranken telefonen så var det gjort på 3min
kake skrev:Var og kjøpte matter hos Toyota i Drammen, det er disse som er omtalt tidligere i tråden, med "MR2" logo på. Delenummeret er 00200-17940-01. Det tar ca 2 uker fra du bestiller før de kommer. Pris: 688,- inkl mva.Men.. er ikke det der matter til mr2 mk3 da? I så fall passa de kun på ene sida. Var på Toyota å prøvde for en tid tilbake.
chris skrev:Men.. er ikke det der matter til mr2 mk3 da? I så fall passa de kun på ene sida. Var på Toyota å prøvde for en tid tilbake.Nei, de er skreddersydd til MK2
2fast4u skrev: Har begge typene liggende, hvis det er noen som trenger.Mine kom fra USA, lurer på om det ikke var Kentucky ja.
Et sett fra Belgia og det andre kom fra Kentucy.