TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sorte tøymatter til MK2

• Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#92474  av kake

Dalan skrev:
RumpShaker skrev:75471-17110-?? “MR2” logo (colors available: -B0=gray, -B1=dark gray) :wink:
Takker :)
Får det i flere farger også, gull bl.a. Har ikke delenummeret til mitt foran meg nå, jeg får se når det ankommer hos Toyota :)

#99137  av MR2GTI

Eg bestilte meg matter på delenr. som var opplyst tidligere i tråden og etter ca 3 veker fekk min lokale toyota forhandler mattene. No har eg endelig fått mattene inn i bilen! :D Før hadde eg noen stygge og slitte røde tøymatter, så det var godt å få bytta dei ut. Mattene har bra passform og virker som de er laga for bilen. Legger ved noen bilder.
Vedlegg
passasjersiden
passasjersiden
P1010002.JPG (609.12 kiB) Vist 731 ganger
Førersiden
Førersiden
P1010001.JPG (605.15 kiB) Vist 730 ganger

#99235  av chris

synes det er synd at det ikke står MR2 på de.. og at det ikke er tekst på begge sider. ellers kunne jeg tenkt meg sånne matter
 #100909  av Mr.Maximuz

Jeg fikk tøymattene mine idag...(tok bare 3 dager). Han mente det var de siste de hadde igjen og at de var gått ut av produksjon..bare som et vasko til alle håpefulle.. :!:

#100924  av w-master

Var og kjøpte slike matter i overgår, å da fikk jeg beskjed at dem var sluttet og lage dem og at dem var fri tja, i allefall i norge...muligens i europa...

Så hvis det er sant, så fikk jeg de siste mattene da :)

#103595  av Dalan

Var bortom Toyota nå, og da sa de at det var igjen ett sett på lager i Europa.. Så får håpe de har igjen enda da og at ikke en av dere fikk de siste :P
Bestilte slike fancy dør-lister også, blanke med MR2-logo på.. 8)
 #114187  av kka

Hei

Er det noen som har peiling på kor man kan kjøpe dør stokk lister(eller hva det heter :roll: som det står MR2 på...

Slike fine beskyttelses lister som Markus hadde på sin kamelon
å fy fae... for en rå MR 2 :twisted:

Eller så Håper jeg alle kom vell frem uten bøter eller andre problemer.. :D

Vi var 18 biler fra Lofoten og 3 stk kom hjem uten Lappen :(
og 2 stk fikk kraftige bøter på kr 7800,-ogkr 6500,-
så det ble en dyr tur for enkelte..

Takk til TS-OGN Gutta for all hjelp og gode tips.

KKA
 #114217  av Dalan

kka skrev:Hei

Er det noen som har peiling på kor man kan kjøpe dør stokk lister(eller hva det heter :roll: som det står MR2 på...
Jepp, kan bestille de hos Toyota-forhandleren din :)
Delenr. 6791917010 Husk å bestille 2! Samme delenr. for hver side :)
Regn med ca. 1 uke leveringstid
Koster 264,97,- + mva pr. stk.

Akkurat installert sånne på min, de gjør seg veldig sammen med stoffmattene det er snakk om i denne tråden ;)

#115760  av kake

Var og kjøpte matter hos Toyota i Drammen, det er disse som er omtalt tidligere i tråden, med "MR2" logo på. Delenummeret er 00200-17940-01. Det tar ca 2 uker fra du bestiller før de kommer. Pris: 688,- inkl mva.
Vedlegg
mr2-matter.jpg
mr2-matter.jpg (65.28 kiB) Vist 750 ganger

#118678  av Fantare

Dalan skrev:Jepp, kan bestille de hos Toyota-forhandleren din :)
Delenr. 6791917010 Husk å bestille 2! Samme delenr. for hver side :)
Regn med ca. 1 uke leveringstid
Koster 264,97,- + mva pr. stk.

Akkurat installert sånne på min, de gjør seg veldig sammen med stoffmattene det er snakk om i denne tråden ;)
Bilde :oops:
kake skrev:Delenummeret er 00200-17940-01. Det tar ca 2 uker fra du bestiller før de kommer. Pris: 688,- inkl mva.
Var innom Hell bil i Trondheim i dag og bestilte matter til bilen, veldig kjekt at du hadde lagt ut delenr, var bare og gi mannen bak skranken telefonen så var det gjort på 3min 8)

De skulle komme ca 29.07, Flottings!! :twisted:

#118706  av chris

kake skrev:Var og kjøpte matter hos Toyota i Drammen, det er disse som er omtalt tidligere i tråden, med "MR2" logo på. Delenummeret er 00200-17940-01. Det tar ca 2 uker fra du bestiller før de kommer. Pris: 688,- inkl mva.
Men.. er ikke det der matter til mr2 mk3 da? I så fall passa de kun på ene sida. Var på Toyota å prøvde for en tid tilbake.

#118814  av Fantare

chris skrev:Men.. er ikke det der matter til mr2 mk3 da? I så fall passa de kun på ene sida. Var på Toyota å prøvde for en tid tilbake.
Haha, håper ikke det :roll:

#120250  av Fantare

Fikk mattene mine hos toyota i dag, kostet 725,- og de passa perfekt på begge sidene 8)

Løp og kjøp

#120305  av 2fast4u

Har begge typene liggende, hvis det er noen som trenger.
Et sett fra Belgia og det andre kom fra Kentucy.

:wink:

#120760  av kake

chris skrev:Men.. er ikke det der matter til mr2 mk3 da? I så fall passa de kun på ene sida. Var på Toyota å prøvde for en tid tilbake.
Nei, de er skreddersydd til MK2 :wink:
Anbefaler de der, de er skikkelig solide.
2fast4u skrev: Har begge typene liggende, hvis det er noen som trenger.
Et sett fra Belgia og det andre kom fra Kentucy.
Mine kom fra USA, lurer på om det ikke var Kentucky ja.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7