Goose skrev:de felgene du har der? hvaslags felger der det?8,5x19 SMC type "o" felger. 235/35 falken dekk.
Bilen ble tøff den:)
celicat23 skrev:Fikk mail fra ROD MILLEN i dag ang. at det ikke fulgte med noen skruer eller noe som helst med vingen. Fikk en kort beskjed om vingen var ment å monteres av ett verksted, og at det fulgte med skruer da de sendte den ut - så det var tydligvis ikke deres problem at det har falt ut underveis.Synd å høre! Drittservice når man betaler såpass ja, tror ikke de vil ha flere kunder jeg. Men kanskje dette er tegn når det gjelder å kjøre vingeløs?
SKIKKELIG kunde service etter at du har betalt over 500 dollar for noe. Gidder ikke sende noen bolter og skruer engang.
Passformen suger også. På ene siden må jeg borre nytt hull for å få skrudd fast karbon plata til benet til vingen.
Siste gang jeg handler noe rod millen produkt
celicat23 skrev:ROD MILLEN er vel en av de bedriftene som har blitt for store for å bry seg om små kunder som oss, i bitte små duste land langt vekk.Det ble bra detta.
(MÃ¥ de brenne i h......)
Vinge. Vingeløs. Vinge. Vingeløs. Vinge. Vingeløs. Hm. Kanskje jeg skal gjøre som når jeg får meg dame? Drikke meg full, og se hva jeg ender opp med?
Så fort jeg har fått tilpasset vingen så den kan skrues på, så sender jeg den til lakkering. Når det er gjort vil den bli satt pent LØST på bilen, så skal jeg gå ca 500 runder rundt bilen, og se om jeg kan bli enig med meg selv om den skal skrues på eller ikke.
Uten vingen syns jeg det er litt for lite bak der. Og med vingen så syns jeg nesten det blir litt for mye bak der. Jaja...
Klarer jeg ikke bli enig med meg selv selger jeg bilen, dytter t-sport motor + kompressor i yaris verso'n og bygger sleeper av den!
Neida....Eller....?....Nei