sw20 skrev:har jobba i falken,,,,,,,,,,,,,,, e kommer me ikkje inn her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det med å prøve å fiske tak i den wiren var jo det første du prøvde.. uten hell.. Dette STINKER... umulig å få åpna det fordømte lokket! og OM falken hadde klart å åpne det måtte de vel ha flesket til med allslags spesialister, med mikrokamera osv osv for å få tak i noe inni der.. hadde vel kosta masse penger, og da tror jeg det er billigere å ret og slet gå til verks med brekkjern og slegge... mao: kutte seg gjennom og fiske den opp med neven...
FireWalk skrev:vet ikke.. men jeg husker helt tydelig at det er et par stk her inne som har gått i denne fella før meg.. husker å ha sett postene for lenge siden, prøvde som vanlig å søke de frem uten hell... Så om dere ser denne posten: VÆR så snill å kom med noen inspill ang hva dere selv gjorde for å løse dette problemet på best og rimeligst måte...Du får høre med han her:
jensi skrev:Jeg kjøpte en slik teleskop ting på Biltema med magnet på som jeg lagteSelve låsen ligger nedi selve bagasjerommet på gulvet der... så det er jo bare et lite tynt hull der låsen skal site som man kan komme seg inn gjennom..
en fin bøy på å stappet inn i hullet hvor låsen satt.Fikk fisket opp vaieren lett med denne og drog til lokket spratt opp.
Vet ikke om du har tatt ut låsen men??
Jens