GT4 CS skrev:Har ikke verksted boka her nå, men du kan feilsøke luftmassemåleren din. Det står beskrevet i chilton manualen. Ser du ikke har carlos utgaven så da passer de målemetodene som er beskrevet til din bil. Regner med du har ødelagt noe inni den da dere åpnet den, om du ikke får noen riktige målinger så kan du åpne det svarte lokket på AFM din og se om det kanje er bare en ledning eller to som har røket og kan loddes på. Lokket åpner du vel ved og brekke det av da jeg trur den kun er silikonert. Men har ikke åpnet selv så ikke kom og hils på meg med kulehammeren om du ødelegger noe mer 
TUUUSEN TAKK!!! du kan få en slik kulahammer i posten om du trenger

jeg har ikke bruk for den. for nå funker bilen som bare det

jeg åpnet lokket og kikka litt på hva som skjedde og som dere ser på bilde jeg laster opp så er det noen metall saker på print plata som løsner når en drar den ut. men dette gikk helt fint å dytte forsiktig inn igjen med mor sin lille sy saks

di 3 små metall bitene er det som må justeres på etter en har åpnet denne, håper med dette at ingen får trang til å sku opp di skruene

damn, di bildene jeg tok sugte..... det var skikkelig jalla... men kan legge opp så dere kan se sånn ca hva som er hvor.
vi tok også opp et video klipp etter vi hadde montert luftfilteret, med lyd om dere vil høre guffen av apexi

legger det på media her er linken:
Mercedes Clk 98 mod 230 kompressor
(x)Opel omega 96 mod 2,5 v6 *tok fyr og brant opp!* :/
(x)Celica GT-Four 91mod død

skal ha ny med tiden
Solgt - Lancer 1.5 GLI 90 hk!! *den lever enda!!*
(x) nissan sunny 1.6 SLX 89mod denne er død