Dr.Ling skrev:Blir spennende å se om du setter på noen 18".... men jeg synes det er vanskelig å finne fine felger i Norge, og ihvertfall om man skal ha TUV-papirer.
Har funnet felgene jeg skal ha tror jeg, hvis jeg ikke ombestemmer meg.
Må bare teste om det går med 18" på bilen først, så blir vel en tur til Sharif til uka.
Dr.Ling skrev:
NÃ¥r det gjelder fargen: Perfekt!
Skjørtene ble også et hakk lekrere i blå enn i sort. Og det er tydeligvis ikke bare meg som mener du har valgt drømmefargen. Men nå som du var først ute, må vel vi finne en annen v/omlakkering
Slik lakkering må da koste flesk?
Hehe, er da mye fine farger å velge i? Alltid likt blå så var derfor endte jeg med den.
Ville ha lys farge så jeg fikk frem linjene på bilen bedre, de ble så borte når den svart synes jeg.
Har en bekjent som lakkerer så tror jeg slapp sånn noenlunde greit unna.
Hvertfall i sammenlikning til å sende den bort til et firma.
Dr.Ling skrev:
Har jo sett endel omlakkerte MR2 som har satt på styling, fjernet listene langs siden, sparklet igjen der listene var, og så lakkert. Da blir det jo kjempelekkert i overgangen mellom skjørt/sideinntak -> bakskjerm og fra bakskjerm -> ny bakfanger. Noen grunn til at dere ikke gjorde dette, bortsett fra at du ikke skal montere ny bakfanger.....?
Jeg synes linjene på bilen er noe av sjarmen med det hele, og vil ikke ødelegge de.
Dette er også grunnen til at jeg valgte Kaminari-kitet.
Stylingen hjelper bare til å gjøre bilen enda litt finere, uten å forandre den så mye.