TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Diverse klargjøring til sommersesongen

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#102996  av Neemi

Tuse takk for alle tilbakemeldinger.

Goose: ikke hørt om noen andre som vil ha sånn, men nå er ikke jeg alltid like oppdatert da.
Fargen er forøvrig fra en annen fabrikant, men er usikker på hvilken.
Noe jeg må huske å spørre lakkerer om neste gang jeg prater med han.

#103014  av GT4 CS

Ble missunlig på fargen jeg, den har kule effekter og kler både neemi og bilen veldig godt :) Har vært kjempekos og hjelpe til da, Neemi har skrudd VELDIG masse selv og, og flyr rundt oss som en klegg for og se,lære og prøve. Er riktige innstillinga det :)
Vet om ei som gleder seg til og kjøre MR2 snart jeg :D

#103029  av CelicaTurbo

Det der ble meget tøfft ja, men jeg tror vi gjerne vil se bilder av bilen utendørs på en fin dag også (parker den i skyggen under et tre eller noe på en solfyllt dag og ta bilder av den da, det gjør seg som regel aller best på bilder :) )

#103109  av sw20

wooow dette ser jo heilt konge ut...
fargen var jo sjikkelig nice...

det går foresten ann å lakke en slik efekt som på det bildet.. det heter krakelering og detn er så sykt mye arbeid....men ser jo fint ut på noen biler da???

#103128  av Neemi

Takk takk :)

Alternativt kan man få noe til å lakke slik over.
Airbrush eller noe?

#103177  av jan-erik

Ble skikkelig lekker med den fargen der. Gleder meg til å få sett bilen live.

Goose: Fargen likner på den Erlend hadde på en MR2 i avataren sin.

#103200  av Goose

jan-erik skrev:Ble skikkelig lekker med den fargen der. Gleder meg til å få sett bilen live.

Goose: Fargen likner på den Erlend hadde på en MR2 i avataren sin.
Ja var det jeg mente. Var ikke noe vondt ment, var bare at den fargen er nydelig! :roll:

#103208  av Dr.Ling

Artig å se hva du gjør med bilen din, da min er identisk (eller "var", før du lakkerte og satt på styling), t.o.m. med de samme halvkjipe KING-felgene (litt for anonyme). Blir spennende å se om du setter på noen 18".... men jeg synes det er vanskelig å finne fine felger i Norge, og ihvertfall om man skal ha TUV-papirer.

Når det gjelder fargen: Perfekt! 8) Skjørtene ble også et hakk lekrere i blå enn i sort. Og det er tydeligvis ikke bare meg som mener du har valgt drømmefargen. Men nå som du var først ute, må vel vi finne en annen v/omlakkering :cry: Slik lakkering må da koste flesk?

Har jo sett endel omlakkerte MR2 som har satt på styling, fjernet listene langs siden, sparklet igjen der listene var, og så lakkert. Da blir det jo kjempelekkert i overgangen mellom skjørt/sideinntak -> bakskjerm og fra bakskjerm -> ny bakfanger. Noen grunn til at dere ikke gjorde dette, bortsett fra at du ikke skal montere ny bakfanger.....?

Hold oss oppdatert! Nå må jeg ut og polere bilen!

#103238  av Neemi

Dr.Ling skrev:Blir spennende å se om du setter på noen 18".... men jeg synes det er vanskelig å finne fine felger i Norge, og ihvertfall om man skal ha TUV-papirer.
Har funnet felgene jeg skal ha tror jeg, hvis jeg ikke ombestemmer meg.
Må bare teste om det går med 18" på bilen først, så blir vel en tur til Sharif til uka.
Dr.Ling skrev: Når det gjelder fargen: Perfekt! 8) Skjørtene ble også et hakk lekrere i blå enn i sort. Og det er tydeligvis ikke bare meg som mener du har valgt drømmefargen. Men nå som du var først ute, må vel vi finne en annen v/omlakkering :cry: Slik lakkering må da koste flesk?
Hehe, er da mye fine farger å velge i? Alltid likt blå så var derfor endte jeg med den.
Ville ha lys farge så jeg fikk frem linjene på bilen bedre, de ble så borte når den svart synes jeg.
Har en bekjent som lakkerer så tror jeg slapp sånn noenlunde greit unna.
Hvertfall i sammenlikning til å sende den bort til et firma.
Dr.Ling skrev: Har jo sett endel omlakkerte MR2 som har satt på styling, fjernet listene langs siden, sparklet igjen der listene var, og så lakkert. Da blir det jo kjempelekkert i overgangen mellom skjørt/sideinntak -> bakskjerm og fra bakskjerm -> ny bakfanger. Noen grunn til at dere ikke gjorde dette, bortsett fra at du ikke skal montere ny bakfanger.....?
Jeg synes linjene på bilen er noe av sjarmen med det hele, og vil ikke ødelegge de.
Dette er også grunnen til at jeg valgte Kaminari-kitet.
Stylingen hjelper bare til å gjøre bilen enda litt finere, uten å forandre den så mye.

#103253  av GT_rider

Neemi skrev: Jeg synes linjene på bilen er noe av sjarmen med det hele, og vil ikke ødelegge de.
Dette er også grunnen til at jeg valgte Kaminari-kitet.
Stylingen hjelper bare til å gjøre bilen enda litt finere, uten å forandre den så mye.
Syns også mr2 er fin i original stand. Trenger liksom ikke noe styling. Har som du sier fine linjer fra bunn av. Holder lenge med senk og felger for min del.
Heldigvis er ikke alle som meg.:)

Får ta noen bilder av ferdig resultat, så kommer nok dommen ganske kjapt

#103386  av Kjelliken

:D Dette blir jo kanon bra dette da neemi. gleder meg til og se den helt ferdig med felger og alt. og så ma vi ta noen skikkelig fete bilder av den i sommer. Du skal vel ha den med til ACR regner jeg med :wink:

#103419  av Erlend

Goose skrev:Nydelig farge Nemi.

(Var ikke sånn farge erlend vilel ha på sin mr2?) :roll:
Stemmer det :) Har drømt om den fargen leeeenge... Utrolig å se Neemi klargjøre prosjektet sitt, siden det er noe lignende dette jeg har siklet på i flere år! Og jeg må si at det ble KJEMPEFINT! :D Gleder meg til enda flere bilder!

Legger ved link til bildet av bilen jeg først fant fargen på:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/album_pic.php?pic_id=84

#103444  av Neemi

Kjelliken skrev::D Dette blir jo kanon bra dette da neemi. gleder meg til og se den helt ferdig med felger og alt. og så ma vi ta noen skikkelig fete bilder av den i sommer. Du skal vel ha den med til ACR regner jeg med :wink:

Ikke første ACR-treffet. Da er det min kjære kompis GT4 CS som kjører, men om jeg skal på andre ACR-treffet, så blir det med egen bil.

Har forøvrig tenkt meg på alle tre Gatebil treffene og også lyst å være med på Japmeet på Lånkebanen.

Blir nok å se i sommer ;)

#103448  av Neemi

Erlend skrev: Legger ved link til bildet av bilen jeg først fant fargen på:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/album_pic.php?pic_id=84

Hehe....bilen som har ligget som bakgrunn på pcen i noen måneder nå det ;)
Flere bilder kommer så snart jeg er i mål.

#103452  av FireWalk

Gratuleer! det begynner virkelig å komme seg nå! Fargen ble jo knall bra den da! :) Og kitet er jo bare knæsj det og! ;) mangler bare felgene nå så er du i boks! :D