MR_T skrev:Goose skrev:jeg bruker HID Xenon look pærer på bilen.
Og kvalitetten er dårlig.
Dem ryker etter 3 mnd.
men når man får dem til under 10$så er det ikke så ille fordi looken på lysene er helt anerledes. Man slipper den teite gulaktige saken...
Men en Xenon kit er tingen, og dem koster ikke mye fra usa heller.
Litt tungvindt å bestille pærer fra USA hver 3mnd? har du noe link til leverandør? har de alle slags pærer da? parkpærer?
Jeg hadde en fast leverandør, men så sluttet han å eksistere, dem har alle slags mulig pærer ja. Jeg har Super white pærer over alt på bilen. Tåkelys, nærlys, fjørnlys, parklys, ryggelys.
Eneste er at det er store kvalitets forskjeller. Så jeg kjøpte 40 par med parklys pærer her om dagen. Ga ikke så mye for dem, men så ryker dem ofte da
Tungvindt er det ikek fordi når jeg bestiller så kjøper jeg 2-5 sett om gangen så jeg har ut året... men jeg ambefaller på det sterkeste, selv om dete ryker så lyser det whit med litt blå skjær. Isteden for den "gul" aktige fargen.
Jeg kikker som regel på ebay og kjøper det...
Har forøvrig et H7 sett i hid men 100W (fikk feil en gang fra usa) som jeg kan selge veldig billig.
Venter på et lass fra usa av nye pærer da nærlysene min er gått, men ser ut som jeg ble svindla på den sendingen ja så jeg må kontakte visa og rydde oppi i saken...
Men kjenenr at jeg må bestille nye rimelig skjapt...