Det er liksom med tanke på videre trimming at jeg har skiftet kammene... som forøvrig er 272 grader og 9.4 løft... I utgangspunktet er disse bilene "død" over 5500 rpm i motsettning til sugemotorene som toyota ellers produserer. Så med tanke på at momentet trekkes litt videre med disse kammene, så er det nok et godt grunnlag for en større turbo som veldig ofte trenger mer turtall. Jeg skal se hva jeg får til av dyno test og så videre, for det er ikke så mange her i bergen som har 4x4 rulle...

Skal også bli morsomt å se hva jeg kan få til med den elektroniske boost kontrollen...

Når det gjelder justerbare kammdrev, så ser jeg ikke at jeg trenger det før det står ny veiv med tilbehør på... Men det er klart at det kommer det også. Toppakningen er standard, for den fikk jeg så billig at jeg håper den holder til neste steg på trimmingen...

- Merkelig det der... Det er en tydelig samenheng mellom vekten på høyrefoten min og økonomien!!!?? -