NISMO skrev:Tror vi sier nr 2spkstrp skrev:noen som tok bilde / har info av den sorte skylinen? er litt forelska nå jegDu kødder nå![]()
![]()
Det er den mest råtne skylinen jeg har sett.
Tosk til fyr som kjører den også, så du ikke når han skulle "burne"?
Edit:
Info om bilen:
1 stk svidd clutch
kennethx skrev:NISMO skrev:Tror vi sier nr 2spkstrp skrev:noen som tok bilde / har info av den sorte skylinen? er litt forelska nå jegDu kødder nå![]()
![]()
Edit:
Info om bilen:
1 stk svidd clutch
NISMO skrev:Den clutchen han svei opp på eikås var nettopp satt på, fordi han hadde svidd opp den forrigekennethx skrev:NISMO skrev: Du kødder nåTror vi sier nr 2![]()
Edit:
Info om bilen:
1 stk svidd clutchJa men nr 2 er ikke montert på bilen, han har kanskje den liggende i bilen for å vise til kompisene... Det må jo være minst 800 gamp for å svi en clutch
![]()
Håper den er borte til jeg får min
spkstrp skrev:hvor vettig er det med burnout med 4wd forresten ? ... har ikke så mye peiling på det, men det høres ut som om det må slite noe j,,... på drivverketehh, du har ikke lest kenneth's projektside?
Speeder skrev:Hehe.. tror det sier det meste jaspkstrp skrev:hvor vettig er det med burnout med 4wd forresten ? ... har ikke så mye peiling på det, men det høres ut som om det må slite noe j,,... på drivverketehh, du har ikke lest kenneth's projektside?
Kjelliken skrev:Damn! Har jo ikke sagt ifra hvor glad jeg er for å ha vært med på dette.
Kjelliken 0.48.15
Kennethx 0.48.32
Rikky 0.49.75
Ronny 0.49.81
Wilmann 0.50.27
S 14 0.50.57
Spkstrp 0.52.06
Svinball? 0.52.45
Celicaturbo 0.53.27
Turbotrille 0.57.76 ( men er sikker på at det gikke raskere på slutten av dagen..)
richeros skrev:Kjipt at det ikke eksisterer en eneste videosnutt av meg.....Jepp, det var dessverre ikke noe råmatereiale, så jeg har ikke utelatt deg for å si det sånn. Hadde det ikke vært for turbotrille hadde med kamera, så hadde vi ikke hatt noe film i det hele tatt
richeros skrev: btw, hvem er rikky på tidslisten?du
kennethx skrev:richeros skrev:Kjipt at det ikke eksisterer en eneste videosnutt av meg.....Jepp, det var dessverre ikke noe råmatereiale, så jeg har ikke utelatt deg for å si det sånn. Hadde det ikke vært for turbotrille hadde med kamera, så hadde vi ikke hatt noe film i det hele tatt![]()
Svinball skrev:joda, men trille sitt kamera har stort sett foreviget det samme som ditt, +litt merkennethx skrev:richeros skrev:Kjipt at det ikke eksisterer en eneste videosnutt av meg.....Jepp, det var dessverre ikke noe råmatereiale, så jeg har ikke utelatt deg for å si det sånn. Hadde det ikke vært for turbotrille hadde med kamera, så hadde vi ikke hatt noe film i det hele tatt![]()
Hmmm?
kennethx skrev:Svinball skrev:joda, men trille sitt kamera har stort sett foreviget det samme som ditt, +litt merkennethx skrev: Jepp, det var dessverre ikke noe råmatereiale, så jeg har ikke utelatt deg for å si det sånn. Hadde det ikke vært for turbotrille hadde med kamera, så hadde vi ikke hatt noe film i det hele tatt![]()
Hmmm?