TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rmønstring V Lagunen, Bergen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#105891  av GT_rider

Han må få festet sideskjørtene sine bedre :) Fare for at de kan falle av i en sving så det ut som..
Fin bil ellers.. Som sagt, bra oppslutning tross været. Hadde lånt bort kameraet, til en som er på ferie i england, så bilder er det dårlig med..
Supraen til TOYPARTS tiltrekker seg litt oppmerksomhet ja, såg det på bilexpo og.

#105983  av cs2451

spkstrp skrev:rakk det ikke gitt :( men regner med fyldige rapporter her inne? ;)
hehe.. sorry. Det var masse biler og dårlig luft og masse bråk.. trenger jeg si mer.. neida var masse tøft å se.. Jeg bare venta på at den skyline skulle bli blåst sånn som de dreiv på.. Toypart har bare den råeste bilen EVER...

#105985  av Christoffer

GT_rider skrev:Han må få festet sideskjørtene sine bedre :) Fare for at de kan falle av i en sving så det ut som..
hehe... de er egentlig beregnet for den corolla modellen som var før hans, han jobber med saken... Btw. har invitert fyren hit... Får se om han kommmer...

#105986  av Mr2stord

den mr2 turboen fra Stord er min gammle :D
Har prøvd å få hu inn på forumet før.

#105987  av GT_rider

Ja han som eier den skylinen var tydeligvis ikke den mest motorkompetente personen nei.
Om han gjorde det for å være tøff, eller av uvitenhet?? Tja si det :roll: Såg du frontfangeren hans da?? Den var stygg den.

Ellers en bra vårmønstring.. God lyd fra den små blå poloen og forresten :) Gla jeg slapp noe form for russebil som skulle vise anlegget sitt.

#105991  av Christoffer

Frontfangeren på skylinen var litt humor... Var litt smågodt i rekkene, men en del *prosjekter* syns jeg... fikk litt inspirasjon :) nestegang hadde det vært litt gøy å ha en toyota rekke... (noe å tenke på til vestlandstreffet i august?? (bare nevner det)

#105992  av cs2451

GT_rider skrev:Ja han som eier den skylinen var tydeligvis ikke den mest motorkompetente personen nei.
Om han gjorde det for å være tøff, eller av uvitenhet?? Tja si det :roll: Såg du frontfangeren hans da?? Den var stygg den.

Ellers en bra vårmønstring.. God lyd fra den små blå poloen og forresten :) Gla jeg slapp noe form for russebil som skulle vise anlegget sitt.
drit stygg.. Egentlig så hele bilen ganske slitt ut

#105994  av GT_rider

Ja, har nok fått den relativt billig vil jeg tro..

Christoffer: hvor arrangeres vestlandstreffet??

#105995  av cs2451

GT_rider skrev:Ja, har nok fått den relativt billig vil jeg tro..

Får håpe det..

#106013  av Christoffer

GT_rider skrev:Ja, har nok fått den relativt billig vil jeg tro..

Bergen i år (de sa det fra scenen).. husker ikke helt datoen... en gang i august. Kan det være den 8. Aug?

#106048  av spkstrp

er det en mørkhudet fyr som eide den skylinen ? i så fall var det kanskje han som svidde clutchen på eikås ? kul bil uansett, hadde ikke takket nei (men hadde nok passet bedre på ja :twisted: )

#106054  av cs2451

spkstrp skrev:er det en mørkhudet fyr som eide den skylinen ? i så fall var det kanskje han som svidde clutchen på eikås ? kul bil uansett, hadde ikke takket nei (men hadde nok passet bedre på ja :twisted: )
Stemmer nok det ja.. Virka så han ikke helt visste hva han drev med!!