Man løfter bilen over bakken til en angitt høyde for så å feste på der anrettningen på felgene og så blir den senka ned på noen slags plater som de legger på bakken
SÅ blir justeringa foretatt. Mitt svar var bare for å avkrefte Elzins spørsmål om man trengte 4wd-dyno eller noe sånt 
Men hvordan de gjør dette er vel strengt tatt uvesentlig siden Toyota garantert har kontroll på dette selv eller?
Men det faktisk nødvendig å justere 2 ganger i året når man feks kjører 185\65\14 vinterdekk og feks 215\45\17 sommerdekk. Hvis ikke vil dekka slite feil og spore siden det er såpass stor forskjell på sporvidden på dekka. Slik er det ihvertfall på min GTi da (desverre).
Men det blir det slutt på siden jeg kommer til å kjøre 215\45\17 både på sommer og vinterdekka framover.
Skal ikke garantere at dette er likt på st185 som på min, men går utifra det siden prinsippet er likt uansett.
Men er ikke det enkleste å ta en telefon til toyota imorgen å spørre da?
kenneth
Edit: Hehe så at dama mi (ML) var kjappere enn meg der ja
Bedre forklaring enn min der ja.. 

Men hvordan de gjør dette er vel strengt tatt uvesentlig siden Toyota garantert har kontroll på dette selv eller?

Men det faktisk nødvendig å justere 2 ganger i året når man feks kjører 185\65\14 vinterdekk og feks 215\45\17 sommerdekk. Hvis ikke vil dekka slite feil og spore siden det er såpass stor forskjell på sporvidden på dekka. Slik er det ihvertfall på min GTi da (desverre).

Men det blir det slutt på siden jeg kommer til å kjøre 215\45\17 både på sommer og vinterdekka framover.
Skal ikke garantere at dette er likt på st185 som på min, men går utifra det siden prinsippet er likt uansett.

Men er ikke det enkleste å ta en telefon til toyota imorgen å spørre da?
kenneth
Edit: Hehe så at dama mi (ML) var kjappere enn meg der ja

Sist redigert av ST182 den 22 mai 2005 23:23, redigert 1 gang totalt.