Hvis du leser igjennom hele posten så finner du fort ut at jeg ikke har hatt samme problem. Ledetrykket har vært til stedet hele tiden...
Hvis ladetrykket forsvinner kan det godt hende det er noen motstander/likeretter(som sw20) er inne på eventuelt børstene som er gåene (mener å ha lest at en dynamo bør byttes etter 80-100k(dette er dog toyota selv som annonserer så kan godt mulig kun være for å tjene penger) hvis det ikke er gjort noen overhaling overhodet... Veldig lett å overse dette + de ledningene som da var svidd/defekt i mitt tilfelle la jeg rett og slett ikke merke til engang når jeg var nedi der og rota.. og tydligvis de på toyota brukt en stund å finne ut dette i første omgang selv om det er minimalt arbeid for å fikse det ..
Men som sagt tidligere har jeg ikke spes peil på bil, så vil ikke komme med noen konklusjon på problemet ditt saftisme
Hvordan får jeg koblet ut tåkelys lampen i dashet ? har kobla sammen tåkelys / bremselys for et bedre look bak når man bremser... men lyset i dashen lyser da hver gang man bremser .... hvordan kvitte seg med dette ?