TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#111729  av DannyBoy

celicat23 skrev:
kaimagne skrev:
celicat23 skrev:Litt "kose kloring" på ryggen er greit nok, men ei jeg var sammen med ble revet litt med når hun tok seg en liten ridetur og nådde klimaks. Hun satte neglene i siden på meg, under armene, og dro de nedover. Hun plukket hud fra under neglene etterpå, og jeg blødde MYE. Det var IKKE godt, erotisk, eller spennende. KUN jævlig irriterende.

Det å "ta litt tak" og være litt hardhent er bare gøy. Liker godt å være den som "bestemmer", men noen ganger er det greit å bli tatt igjen med også. Men det er en, av mange ting, som jenter er dårlige på i senga: være litt hardhente. Har kun hatt 1 jente som har klart det ordentlig. Flere har kommet med "Nei, det klarer jeg ikke" uten å ville prøve. Noen har prøvd, med å f.eks legge hånda løst over halsen og spurt "sånn her?". Og da blir du jo bare oppgitt. Mens ei tok kvele tak så jeg ikke fikk puste, fika til meg SKIKKELIG og brøt ut med en søt strofe i rettningen "di hore, nå skal du få!". Ble nesten rørt til tårer når hun gjorde det, så glad var jeg.
Info overload... :wink:
Jake: Please that's way too much information.

Catherine: Oh no Jake. Way too much information would be telling you that whenever they're done I always have to take a huge dump.

Malik: Shit.

Catherine: On their chest.

Malik: Oh, that is whack.

- Not another Teen Movie
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gud a jeg elsker den filmen!

- Let's find you a promedate.
Mr.Let's find me a promedate. :lol:

#111750  av celicat23

God å høre det ikke bare er jeg som har så "enkel" humor at jeg syns den er kul :-) Til og med kjøpt den på dvd :)

Annen BRILLIANT film, hvis du har sett Boyz in da hood, menace 2 society, og en-eller-annen-jeg-ikke-kan-huske-akkurat-nå, er DON'T BE A MENACE TO SOUTH CENTRAL WHILE DRINKING YOUR JUICE IN THE HOOD. Konge film.

Scary movie 1 har også mange bra øyeblikk.

#111771  av conniew

er det maks 60 sider på trådene eller..? ser nesten sånn ut...

#111773  av celicat23

Max 60 sider? Det må vi teste.

#111774  av conniew

tror ikke det blir noe problem på denne tråden iallefall :P

#111780  av celicat23

Så alle kan få noe annet å konsentrere hetsen om: tror neste bil, etter toyota'n er solgt, blir en tysker.

(kom igjen, alle kommentarer om nazi brakker og hvor mye tid på verksted jeg kommer til å bruke nå....)

#111785  av bose

makan...... over 60 SKAL GÃ…

#111786  av celicat23

bose skrev:makan...... over 60 SKAL GÃ…
You think....?

#111788  av bose

JIPPI :D

#111789  av celicat23

WOOHOOO!!! PARTY!!!!!

(hvorfor føler jeg at jeg ikke har noe liv akkurat nå?)

#111790  av CelicaTurbo

til info, som standard er det 15 poster per side ;) Det er ingen begrensninger på antall sider så langt jeg kjenner til ihvertfall :)

#111794  av conniew

Hmm.. my bad :oops:
Hehe..

#111796  av CelicaTurbo

ja diskusjonen heter jo "off topic" så samme kan det jo være :lol:

#111802  av ina

jeg kjeder meg jeg....

#111808  av Grøndis

jeg å... snart er det LOST!! jippiiiiiii
  • 1
  • 58
  • 59