celicat23 skrev:kaimagne skrev:Jake: Please that's way too much information.celicat23 skrev:Litt "kose kloring" på ryggen er greit nok, men ei jeg var sammen med ble revet litt med når hun tok seg en liten ridetur og nådde klimaks. Hun satte neglene i siden på meg, under armene, og dro de nedover. Hun plukket hud fra under neglene etterpå, og jeg blødde MYE. Det var IKKE godt, erotisk, eller spennende. KUN jævlig irriterende.Info overload...
Det å "ta litt tak" og være litt hardhent er bare gøy. Liker godt å være den som "bestemmer", men noen ganger er det greit å bli tatt igjen med også. Men det er en, av mange ting, som jenter er dårlige på i senga: være litt hardhente. Har kun hatt 1 jente som har klart det ordentlig. Flere har kommet med "Nei, det klarer jeg ikke" uten å ville prøve. Noen har prøvd, med å f.eks legge hånda løst over halsen og spurt "sånn her?". Og da blir du jo bare oppgitt. Mens ei tok kvele tak så jeg ikke fikk puste, fika til meg SKIKKELIG og brøt ut med en søt strofe i rettningen "di hore, nå skal du få!". Ble nesten rørt til tårer når hun gjorde det, så glad var jeg.
Catherine: Oh no Jake. Way too much information would be telling you that whenever they're done I always have to take a huge dump.
Malik: Shit.
Catherine: On their chest.
Malik: Oh, that is whack.
- Not another Teen Movie

Gud a jeg elsker den filmen!
- Let's find you a promedate.
Mr.Let's find me a promedate.