TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mini treff i Drammen - second edition - man 6.juni kl.17:30

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#111569  av Neemi

Tirsdag 7. passer ikke for meg, men mandag 6. og onsdag 8. passer bra.

Speeder: Jobber til 1600 den dagen så blir vel ikke avgang før etter det.
Med mindre jeg klarer å få til å slutte før.

#111632  av ErikG

passer best mandag 6. og onsdag 8. for meg og.

#111737  av 2fastgt4

jeg jobber sent :cry:

#111805  av ina

jeg har ikke planer enda men håper på at det kan bli et treff om ikke så lenge...

#111862  av densortecelicaen

hvilken dato blir det daaa??? hehe.. komme en tur jeg og da.. :) drammen er jo ikke langt.. :)

#111894  av FireFox

Skal vi si mandag 6. da? klokka 5?

#111897  av FireFox

densortecelicaen skrev:hvilken dato blir det daaa??? hehe.. komme en tur jeg og da.. :) drammen er jo ikke langt.. :)
Hører visse rykter om at du hadde fått skrapet opp lakken og knekt vingen??? :shock:

#111901  av Neemi

Tviler på at køen fra Oslo til Drammen gjør at jeg er der til klokken 5, men er bare å starte da så kommer jeg etterhvert ;)

#111930  av Goose

Da sier vi Tirsdag 7. Kl: 17:30 på parkeringsplassen til buskerud storsenter. Vi parkerer som sist, helt innerst.

EDIT:

Det skal være mandag 6. kl: 17:30
Sist redigert av Goose den 02 jun 2005 12:35, redigert 1 gang totalt.

#111934  av densortecelicaen

FireFox skrev:
densortecelicaen skrev:hvilken dato blir det daaa??? hehe.. komme en tur jeg og da.. :) drammen er jo ikke langt.. :)
Hører visse rykter om at du hadde fått skrapet opp lakken og knekt vingen??? :shock:
uff... ja stemmer forsåvidt det.. sprekk i carbonvingen å bulket ned i festene.. får bare håpe jeg får det igjen før tirsdag da.. sendt luka til opprettnig og lakk serru.. samt vingen til en carbonstøper.. kjedlig azz.. skjønner ikke helt hva som er vitsen liksom.. men men..

#111966  av Neemi

Goose skrev:Da sier vi Tirsdag 7. Kl: 17:30 på parkeringsplassen til buskerud storsenter. Vi parkerer som sist, helt innerst.

Tirsdag??? Er to av oss som ikke kan da.

#111998  av Goose

Faen... mandag selvsagt!!!!

#112081  av FireFox

densortecelicaen skrev:
FireFox skrev:
uff... ja stemmer forsåvidt det.. sprekk i carbonvingen å bulket ned i festene.. får bare håpe jeg får det igjen før tirsdag da.. sendt luka til opprettnig og lakk serru.. samt vingen til en carbonstøper.. kjedlig azz.. skjønner ikke helt hva som er vitsen liksom.. men men..
Jævlig surt det der assa :( hvem i h**** er det som vil ødelegge en så pen bil?!? :evil:

#112083  av FireFox

Goose skrev:Faen... mandag selvsagt!!!!
Hihi, nå suser du fælt :lol:

#112640  av Goose

Oki.
Kommer folk i morra eller?