Go morgen....
Endelig litt fremgang her og
Sånn bittelitt på sparket i går fant jeg og Morten ut at vi skulle gjøre klar "løpsbilen" for litt karroseriarbeid, bur og lakk...
Og i og med at vi var enige om at om vi helt sikkert skulle bli kvitt mest mulig vekt på bilen bestemte vi oss for å fjerne -ALT- til å begynne med, sånn at vi kun monterer det som er absolutt nødvendig... hehe
Og med alt inngikk alt... dvs inkl. alle bolter osv... (okei da... de som holder enkelte karroseriskjøter skulle få bli igjen...

)
Så vi supte i oss en god kopp sterk kaffe for å få rette stemningen og tok igang...
Ble desverre ikke heeeelt ferdige men det var ikke langt unna... hehe

Noen få deler til så er karroseriet omtrent så ribbet som da det en gang i mai 1997 stod klart til motering hos toyota i Japan.
Det ble litt lettere å se hva som er skjevt og skadet i fronten nå, vi ser at bilen må en tur i jig for å få rettet ut vangene fremme og samtidig få byttet de delene som ikke lar seg rette.
Men det burde være fort gjort nå som det er såpass demontert der.
Etter det blir det vel å reise "på bygda" etter rør av riktig kvalitet og tykkelse, som materialer for bur og sette igang med rørbøyeren...
Det tror jeg blir morro!
...moore to come
og vi er begge ganske glade i tilbakemeldinger og tips/meninger så det er bare å trykke på "skriv svar" knappen og knotte litt på tastaturet... hehe
så var det litt bilder...

Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV