Som flere her veit så satte jeg meg i en spare situasjon, så jeg skulle får kjøpt meg min oppnåelige drømmebil..
Den tiden har nå kommet.. Og jeg har noen spørsmål..
Har en bil for hånda nå..
Selger har tatt en EU-kontroll, hvor han fikk noen anmerkninger.. Disse ville han få mulighet til å ordne med før han selger bilen..
Han nevnte også at det kom litt røyk av motor, ved høyt turtall, men ikke mye..
Dette blir ikke gjort helt enda, men vi blei enig om at vi kanskje skulle lage en liten avtale på det.. Sånn at jeg får bilen.. Så sant at feil/mangler er utbedret..
Er det lurt å inngå en sånn avtale? Så sant jeg får med at bilen er fri fra rust, feil/mangler er utbedret og at bilen er i den tekniske standen, (som han har opplyst meg om) selger sier den vil være i ved kjøp..
Håper på kjapt svar...!
Mvh
Fredrik
Den tiden har nå kommet.. Og jeg har noen spørsmål..
Har en bil for hånda nå..
Selger har tatt en EU-kontroll, hvor han fikk noen anmerkninger.. Disse ville han få mulighet til å ordne med før han selger bilen..
Han nevnte også at det kom litt røyk av motor, ved høyt turtall, men ikke mye..
Dette blir ikke gjort helt enda, men vi blei enig om at vi kanskje skulle lage en liten avtale på det.. Sånn at jeg får bilen.. Så sant at feil/mangler er utbedret..
Er det lurt å inngå en sånn avtale? Så sant jeg får med at bilen er fri fra rust, feil/mangler er utbedret og at bilen er i den tekniske standen, (som han har opplyst meg om) selger sier den vil være i ved kjøp..
Håper på kjapt svar...!
Mvh
Fredrik
[ ] 97` Subaru Impreza GT SW
[X] 91` Toyota MR2 Svart (Solgt)
[x] 91` Toyota MR2 Rød (Vraket)
[X] 91` Toyota MR2 Svart (Solgt)
[x] 91` Toyota MR2 Rød (Vraket)