Monterte Apexi SAFC i helga, det blir noe av det samme. Kan nå justere luftmengde i + - 50 %, det vil med andre ord si at hvis jeg justerer i + så vil bensinmengden reduseres.
Har fått ett mye jevnere drag i bilen, og den går som ei kule. Og det er før jeg har fått bremset og justert inn. Skal bestille time hos Trond Stensbøl nå. Han mente jeg kunne forvente meg ganske mye.
Men Jeg på det varmeste anbefale APEXi SAFC 1 eller 2, ganske enkel og montere!!!
I tillegg virker det endelig som om bilen min bruker litt mindre drivstoff, på pen kjøring. (og mere på hard??? hmmmm!!)
- VW golf Rallye G60, 89 mod, ca. 200hk. Morsom bil
X Toyota Celica GT4 Carlos Sainz 1992/94 nr. 3269, CT20B turbo (solgt)
1.2 bar ladetrykk. Apex'i SAFC (piggyback)
2.5" komplett mongoose. Koni/luft
- 01 Peu Partner 2.0hdi (130hk)