Jaja. Da var bilen tilbake fra FMS. Mongoose effektanlegg og Dastek piggyback. litt i overkant av 240 gamp. Tok i tillegg service på bilen der nede noe som viste seg å vere lurt. Mange slanger som var morkna. Hadde ikke tålt noe tuning for å si de sann. Har nå et ladetrykk på 1,2 bar:)
Var der nede på tirsdag. Kom dit i 5 tida om ettermiddagen. Da sa han at det bare ver igjen 1-2 timer med justering før bilen var ferdig. Reiste der i fra kl. 23.30. Var hjemme igjen i Sykkylven 7,5 timer senere (Nabokomune med Ålesund).
Fikk høre noe som var litt skuffende om St185. Det var at FMS aldri hadde hatt inn en slik bil med mer en ca 192 HK orginalt. Det varste han hadde opplevd var 182 HK. Min hadde F.eks bare ca. 200 med effektanlegget.
Å prisen for alt holder jeg for meg selv:) Men jeg kan si såpass at det ikke var billig.
Var der nede på tirsdag. Kom dit i 5 tida om ettermiddagen. Da sa han at det bare ver igjen 1-2 timer med justering før bilen var ferdig. Reiste der i fra kl. 23.30. Var hjemme igjen i Sykkylven 7,5 timer senere (Nabokomune med Ålesund).
Fikk høre noe som var litt skuffende om St185. Det var at FMS aldri hadde hatt inn en slik bil med mer en ca 192 HK orginalt. Det varste han hadde opplevd var 182 HK. Min hadde F.eks bare ca. 200 med effektanlegget.
Å prisen for alt holder jeg for meg selv:) Men jeg kan si såpass at det ikke var billig.
