hva er de andre boksene følerene og ledningen som henger sammen med luft filteret??? kan jeg bare fjerne dette nåe jeg bytter til åpent filter?
kake skrev:Luftmengdemålern må du ha.Temp.sensor heter den.
ok takk for svar, hva skjer om jeg ikke har luftmengde målerene?Da har du map/vakumsensor istedet.
aneriks skrev:hmm.. det jeg egentlig lurer på er gjør det noe og kjøre uten og koble de 2 sensorene til? og hva er eventuelt konsekvensene? (beklager er litt grønn) heheViss du refererer til di 2 tingene KAKE hadde laga ring runt?
aneriks skrev:takk for svar ble litt klokere, men det jeg fortsatt lurer på er gjør det noe om jeg ikke kobler disse til?? om jeg bare blender de?? eller er det dumt?Hei! vel eg lurer lit på va du meiner me å ikke koble di til???betyr de att du hat tatt vekk den orginale luft filter boksen og montert ett rør med ett lufilter på???(de har eg selv jort men eg brukte stål rør som eg sveiste den tåke smørringe innpå å tempsensoren har eg stripst fast til de nye lutf filteret)
ADHD:-))) skrev:har det nå takk skal du haaneriks skrev:takk for svar ble litt klokere, men det jeg fortsatt lurer på er gjør det noe om jeg ikke kobler disse til?? om jeg bare blender de?? eller er det dumt?Hei! vel eg lurer lit på va du meiner me å ikke koble di til???betyr de att du hat tatt vekk den orginale luft filter boksen og montert ett rør med ett lufilter på???(de har eg selv jort men eg brukte stål rør som eg sveiste den tåke smørringe innpå å tempsensoren har eg stripst fast til de nye lutf filteret)
som eg skriver lurer eg på vorfor du spørrer mon va sjer viss du ikke monterer disse to(luft tempføleren å tåkesmørings slangen) vel monterer du ikke tåkesmørings slangen(du kan kjøpe ett filter forde erjo VEIVHUS luftin som går ijennom denne så de er vel ikke så lurt å BLÅKKE/TETTE denne!!!
Når de jeller tempratur følreren så er de ein av den VIKTIGESTE enhetene til din motorhjernen (på denne modell bil uten luftmengde måler)så de er jo viktig å ha tikoblet!!! du kan jo jøre som eg ha å stripsr den fast i ditt nye lufilter så nerme enden av lufilteret du klarer!!!
Håper dette hjelper deg på veien til litt meir forståelse!!?
Har eg forklart feil så vendlikst RETT meg!!!
Raze_r skrev:hallo folkens...Hei! Eg antar de att du tror teksten med156/175Hk er den efekt økningen du vill oppnå med dette luft filteret!!?
var inne på en bilside nå og sjekk dette K&N-filteret...
NB: legg merke til hva det står: 156-175 hk... det gir vel ikke så mye effekt? jeg kjøpte et billig luftfilter som er på nå,det låter gromt ja, men det gir nok ikke så mye effekt....
er dette riktig bytter jeg filter til dette K&N-filteret![]()
noen som kan svare meg på dette?
takker...